/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
ER DISSE BUNDKORT GODE ??
Fra : return
Vist : 371 gange
10 point
Dato : 14-02-04 09:35

hej er der nogen der ved om disse bundkort er gode og om man også kan spille spil på dem uden at det hakker tænker mere på børne spil ikke de helt store spil ,og ville man kunne se film uden at det hakker ?

og hvad betyder ordet bundle i denne her sammenhæng (er det en pakkeløsning )

er der nogen der sidder med en viden må i gerne hjælpe

p.s. hvad betyder OC i computer sammenhæng?

hilsen return

BUNDLE AMD XP2200+

BUNDLE 1

1x AMD THOROUGHBRED XP 2200+ CPU
1x ASROCK K7S8X BUNDKORT 8X AGP (1x AGP/ 5x PCI/ 2x DDR) USB 2.0
1x GLACIALTECH IGLO 2420 LOW NOISE KØLER 24db
1x 10/100 MBIT NETVÆRKSKORT INTEGRERET
1x 5.1 KANALS LYDKORT INTEGRERET

1.195,00 DKK

På lager Lev. 1 dage
Varenummer: BU-02
BUNDLE AMD XP2200+ + 256 MB DDR

BUNDLE 2

1x AMD THOROUGHBRED XP 2200+ CPU
1x ASROCK K7S8X BUNDKORT 8X AGP (1x AGP/ 5x PCI/ 2x DDR) USB 2.0
1x GLACIALTECH IGLO 2420 LOW NOISE KØLER 24db
1x 256 MB DDR333 PC2700 MAJOR RAM
1x 10/100 MBIT NETVÆRKSKORT INTEGRERET
1x 5.1 KANALS LYDKORT INTEGRERET

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-02-04 09:59

Hvor har du set det tilbud ?

Accepteret svar
Fra : smut

Modtaget 20 point
Dato : 14-02-04 10:20

jeg tror du skal købe et større bundkort hvis den skal kunne bruges til spil
spil er meget krævende men du skal lige huske det ikke kun er din cpu der har betydning det er også dine ram og jeg vil nok sige mindst 512 ddr ram eller mindst 1024 sd ram hvis det som sagt er en spille pc der skal køre uden og hakke og så er der lige dit skærmkort et g-force 4 ti 4200 128mbddr er udemærket og så er det til og betale
den cpu du omtaler et en 1.8 ghz jeg har selv er 2 ghz fra samme serie og jeg kunne godt bruge en der var lidt større
og ja bundle betyder at det er en samlet pakke oc kan betyde overclocking det vil sige man tuner de dele man har i sin pc så den bliver hurtigere men det er kun for experter

Kommentar
Fra : return

Dato : 14-02-04 10:24

til Gambrinus har set det tilbud på edbgiganten.dk

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 14-02-04 12:08

det er et udmærket bundkort, men køb et separat grafikkort, da det ikke er godt på bundkortet. Til lette spil kan et ati radeon 9200 bruges, men jeg vil anbefale et ati radeon 9600.
Bundle betyder bare det er et samlet system, OC betyder sikkert overclocke... men det er vist noget man skal vide en del om

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 15:24

http://www.asrock.com/product/product_k7s8xe+.htm
Der er ingen skærmkort indbygget og selvfølgelig kan det bruges til det du beskriver.
Du skal indregne pris til moderat skærmkort f. eks et GeForce 4MX400 til ca. 350 kr.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 14-02-04 20:55

Tak for svaret smut.