/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook dagens opgaver
Fra : Gambrinus
Vist : 293 gange
50 point
Dato : 12-02-04 23:43

I Outlook i dag står dagens opgaver, der er overstået, med en meget irriterende bleg skrift, der næsten ikke er til at læse.
Hvor pokker laver jeg det om ?
Jeg synes jeg har været alle indstillingerne igennem.
Der er et elller andet, jeg må ha' overset.
Hjælp mig please.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-02-04 23:47

Hmm, som udgangspunkt er det jo meningen at de afsluttede opgaver skal være mindre fremtrædende end resten, jeg tror desværre du må affinde dig med det

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-02-04 23:48

Ups sorry, nu ved jeg ikke hvilken version du har, men i Outlook 200 stiller du dig i Outlook i dag, altså forsiden, klikker på funktioner, indstillinger, opgaveindstillinger, og der kan det indstilles

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-02-04 01:35

Nix virker ik'
Det er et stykke tid siden, jeg gik væk fra Outlook 200.
Syntes ligesom at den var ved at være forældet
Køre Windows Xp og Office Xp
Gambrinus

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-02-04 01:51

Når jeg nu kigger på min er det også XP, og der virker det, så et eller andet stemmer ikke, beklager

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-02-04 02:47

Undskyld.
Det er ikke opgaver jeg mener, men aftaler der er afvist under kalender,
når jeg står i Outlook idag.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-04 07:48

Den tror jeg desværre ikke du kan gøre noget ved, og denne gang har jeg undersøgt det INDEN jeg svarede

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 13-02-04 08:15

Som de siger fra Microsoft' side:

Working as designed.

/TC

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-02-04 09:17

Tak for at du har brugt lidt tid på det.
Jeg må leve med det (Det er jo gået helt godt indtil nu).
Det kan være at jeg snubler over løsningen en dag.
Gambrinus