/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
model fly
Fra : klink34
Vist : 1185 gange
50 point
Dato : 11-02-04 17:49

hvor kan jeg finde tegninger til model fly

Kommentar
Fra : otello45

Dato : 11-02-04 18:00

Hvis du melder dig ind i en model flyverforening/klub nær dig, er der nok masser af tegninger til rådighed.

otello

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-02-04 18:27

Jeg er enig med otello45 at du nok skal via en klub for at få tegninger her er et link.
http://www.buhuu.dk/3500/3677/3678/

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 19:52

Hvilke model-fly : Scala 1:72 Air-Fix ? ...eller noget du kan flyve med?

Gammel model-samler : </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 17:54

Hvis ikke du vil uddybe dit spørgsmål skal du ikke forvente et brugbart svar klink34.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 11-07-04 18:17

jeg havde ikke set dit svar.Men det er modeller til noget jeg kan flyve med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 19:30

Jeg ledt lidt på nettet, men det er nærmest en umulig opgave

Jeg kan dog anbefale denne side : http://www.flyingmodels.org

Prøv på den svensle side at kigge inder menuen : Länker eller den tilsvarende engelske : Links

Der er i det mindste en del hjemmesider (også danske) du måske kunne kontakte.

De modeller jeg byggede var ombyggede scala modeller i plast. Jeg havde alle typer fly i det danske luftvåben korrekt bemalede, med danske numre og kokader 1907-1977

Ak ja... det var dengang

Fotsat go' søndag </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 19:33

Har du selv fundet løsningen ? Jeg følger ikke længere med her.

</MOLOKYLE>