/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tv-out
Fra : bok_slash
Vist : 509 gange
10 point
Dato : 11-04-02 16:15

heyz jeg står og skal have fat i en tv-out port ( sådan at jeg kan få mine film ud på mit TV ) hvordan gør jeg DET og det må ikke koste alt for meget

Plz help me

I må da gerne lige sende et link med på det produkt sådan at jeg kan så nærmer på det

Kommentar
Fra : kolesen

Dato : 11-04-02 16:49

Hej!

Når du har fundet et kort med tv-out, kan det være, at du kun kan se een af skærmene ad gengen (tv'et eller pc'en)! Det kunne jeg på min COMPAQ-Presario.
Løsningen var for mig et program - tvtool, som kan hentes på denne adresse: http://www.tvtool.de/.
Der kan man hente en demo-version, som kan opgraderes for 10 euro.
Demoversionen er en fuld version, den slukker bare tv'et efter 10 min.

Hej
Knud

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 15:58

> heyz jeg står og skal have fat i en tv-out port ( sådan at jeg kan få
> mine film ud på mit TV ) hvordan gør jeg DET og det må ikke koste alt
> for meget
>

Hvis ikke du har det indbygget på dit grafikkort, skal du have nyt
grafikkort.

Sorry mate.

> I må da gerne lige sende et link med på det produkt sådan at jeg kan
> så nærmer på det

www.edbpriser.dk
Søg efter "Tv-out".

/ Sebastian

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 11-04-02 17:34

Som jeg skrev tidligere i mit tip, vil du hvis du kigger efter dette se en vejledning til hvordan man køber ind og finder det du leder efter....

Siten hedder www.edbpriser.dk og vejledningen ligger her til det samme.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 16:21

2 muligheder

1. Køb et billigt grafikkort med tv/out og sæt din i din maskine sammen med
dit AGP (KØB ET PCI)

2. Køb en TV Box pris ca. 700,-.. JEg har sådan en og Trust har bla. lavet
en.

Mvh Michael
"Sebastian" <casm@mail.dk> wrote in message
news:3cb5a3dc$0$11953$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > heyz jeg står og skal have fat i en tv-out port ( sådan at jeg kan få
> > mine film ud på mit TV ) hvordan gør jeg DET og det må ikke koste alt
> > for meget
> >
>
> Hvis ikke du har det indbygget på dit grafikkort, skal du have nyt
> grafikkort.
>
> Sorry mate.
>
> > I må da gerne lige sende et link med på det produkt sådan at jeg kan
> > så nærmer på det
>
> www.edbpriser.dk
> Søg efter "Tv-out".
>
> / Sebastian
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 17:29

"bok_slash" <bok_slash.news@kandu.dk> wrote in message news:dQgt8.28000
>
> Plz help me
>
> I må da gerne lige sende et link med på det produkt sådan at jeg kan
> så nærmer på det
>

Kan han ikke bruge et af disse produkter, ex. Terra Tec Cinergy TV 400,
kender ikke meget til tv-kort.

http://www.edbpriser.dk/hardware/tv-kort.asp