/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
apdadter ? til gamepad
Fra : Surf
Vist : 390 gange
40 point
Dato : 10-02-04 05:45

seret i min gamerkort eller lydkort eller hvad det nu hedder har kun usb port i sig. og jeg sæger derfor en adabter eller apdarte eller hvad sådan en nu hedder så jeg kan spille med mine gamepad med alm spilstik

i må gerne komme med et directe link dertil så jeg fx kan bestille det over nettet

MVH Surf

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-02-04 06:49

playstation eller ?????

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-02-04 11:20

jeg har der ikke set usb port i konsol maskiner. så tænk dig om mand det er til pc mand dog

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-02-04 11:28

Det har jeg også "mand" prøv evt. at se på en PS2 ??

2243 // claus

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-02-04 11:49

Undskyld. Det ku jeg ikke vide. men som sagt så er det til pc. undskyld igen du

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-02-04 12:02

selv årsag

men jeg er nok ikke helt klar på hvad der måtte sidde af stik på din gamepad, jeg har et logitech wingman joystick hvor der er monteret et stik til gameport / midi, men der fulgte en adapter med usb i den ene ende, og det virker perfekt.

Jeg gætter på det er det du søger.

prøv evt http://brink. dk eller beder ring til dem

2243 // claus

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-02-04 12:03

prøver lige igen http://brinck.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 09:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål