/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Græsk Landskildpadde
Fra : Hovsan
Vist : 1131 gange
50 point
Dato : 08-02-04 13:58

Min datter vil gerne have en Græsk Landskildpadde, men priserne er jo et kapitel for sig, de priser vi har set er 1300 kr.

Er der nogen der har kendskab til steder, hvor de fås billigere (her i landet) - eller kendskab til private, der gerne vil af med sådan en, eller en lignende landskildpadde?

Accepteret svar
Fra : Tooncompany

Modtaget 60 point
Dato : 08-02-04 14:01

Jeg vil anbefale at du evt ser i www.dba.dk.

Så snart vi tale dyrehandel er priset skruet op....de skal jo også leve

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 14:14
Godkendelse af svar
Fra : Hovsan

Dato : 08-02-04 17:46

Tak for svarene !

Kommentar
Fra : peterplut

Dato : 19-06-04 12:10

hej hovsan
hvor har du fundet græske landskildpadder til 1300 kr. ?
jeg kan nemlig kun finde nogle til 1800 kr. !

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 19-06-04 12:46

Hej peterplut
Jeg husker ikke mere hvor det var, men mener det var en privat annonce et eller andet sted.

Når jeg kigger tilbage i mine søgninger fra den gang, da kan jeg se, at der også er sider omkring dyr på nettet, som nu er nedlagt, det kan også have været der.

I alle tilfælde kan jeg ikke nu finde tilbage til nogen med den pris, men i de gamle søgninger fandt jeg denne side, hvor det er en smule billigere - den kan du da kigge på. Måske kan man her evt. henvise til andre.
http://www.landskildpadden.dk/default.asp?page=209
Held og lykke med det.

http://www.landskildpadden.dk/default.asp?page=209

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 19-06-04 12:48

Ups linket kom med to gange, men det er det samme