/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Operativsystemer win 3,0 eller 3,1 ?
Fra : klcclk
Vist : 270 gange
50 point
Dato : 07-02-04 14:35

Er der nogen steder de kan erhverves d.d. ? De samme gælder de seneste DOS versioner.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-02-04 14:38
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-02-04 14:55

Det er måske et banalt svar, men hvorfor ikke prøve Den Blå Avis eller lignende. Der nmå være nogen der ligger med noget selv om de oprindelige blev leveret på disketter som måske nu er blevet ødelagte.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 15:00

Du kan søge med google, for at se om de kan hentes, brug søgeord download Windows 3.1 men det er jo ikke lovlig at hente den.
Windows 3.1 fylder normalt 5 disketter, heraf er en eller flere drivere, som måske ikke kan understøtte dit hardware.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-02-04 15:44

Send en e-mail til mig med din e-mailadresse el. tlf.nr.
Så skal jeg se hvad jeg kan finde frem.
Det kommer til at koste dig nogle disketter + porto.
Gambrinus wazs@sol.dk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-02-04 15:49

Skriv lige en kommentar her i dit spørgsmål, så går jeg ud og checker min sol-mail.

Kommentar
Fra : bog

Dato : 07-02-04 23:28

denne side hjælper dig videre med win3.1

http://www.oldstuff.myagora.net/lightspeed/main.html
Her er alt fra links til alle mulige programmer der til

Her er lidt windows
http://www.btinternet.com/~woofgbr/

Her er en mere
http://k-semler.filetap.com/

cambrinus:Nogle disketter er historie.
Idag hedder det en cdskive og det er os den man instalere fra.
Det går bare hurtigt

Iøvrigt har jeg selv win3.1 og win3.11 for wfw dk.
som jeg kan sende dig på en skive hvor alle disketterne er i et mappe lige til at instalere

selv en mail så finder vi ud af noget hvis du vil have den på dansk
anders.pedersen@jubiipost.dk

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-04 09:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : klcclk

Dato : 04-03-04 18:32

Tak for svaret pallebhansen.