/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Reset af indikator
Fra : ruffi
Vist : 854 gange
150 point
Dato : 04-02-04 00:58

Jeg har en HP Officejet d135, farvepatronen har været løbet tør, men er igen fyldt op.
Kontakter og dysser er renset og der er hul igennem, men indikatoren siger 0% farve og 30% sort.
Hvordan resetter man, så jeg kan komme igang igen.

Tideligere henvisninger til refilshoppen virker ikke mere.

ruffi

Accepteret svar
Fra : KajKagearm

Modtaget 160 point
Dato : 04-02-04 01:56

Fra HP:

After installing a new print cartridge, a message appears on the front panel that the print cartridge is low on ink. This may be caused by installing the cartridges with the power turned off. Cartridges should always be installed with the power turned on.

Se mere her: http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?reg=&plc=en&lc=en&cc=dk&prodId=hpofficeje64986&docName=buu01850&cat=solve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-04 02:17

Jeg kan da lige tilføje at jeg har samme problem med en officejet G55. Hvis jeg selv fylder patroner vil maskinen (programmet) ikke vise inklevel, men det virker alligevel.
HP´s installationsvejledning gælder vist kun deres originale patroner, så du er nok nødt til at leve med problemet (der må være et eller andet i patronen der måler inklevel). Det samme gør sig gældende for den sorte patron.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-02-04 08:54

Har et par gamle tomme indtørrede patroner, som jeg har tænkt mig at skille ad, for måske at finde svaret.
Gambrinus
Vender tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : ruffi

Dato : 04-02-04 23:30

Tak for svaret KajKagearm.
Dit link hjalp, Åben maskinen, patronerne ud, tag strømmen i min 5 sek. strøm til, patronerne i igen og til sidst slå ink level fra.

TAK

Ruffi