/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
wireless Lan sniffer (250 point)
Fra : copycatDK
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 03-02-04 19:00

Hvor kan jeg finde ovenstående wlan sniffer?? Bare et program der kan sniffer trådløse netværk som det man så i station 2. Jeg vil ganske enkelt have det da der flere steder i verden findes gratis opkoplinger via trådløs. Findes også mange steder i DK Jeg har haft en program der hedder boingo og det var ikke lige sagen. Så håber nogen her ligger inde med noget brugbart. Og det skal være gratis! Ikke shareware osv.

Kommentar
Fra : hector

Dato : 03-02-04 19:10

hej copycat.. du kan hente wlan sniffer her www.lycos.de/startseite/wlan/download.html

Mvh Hector

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-02-04 19:17

Den har jeg prøvet.. stoppede da den var ved at installere da det hele stod på tysk. Og jeg fatter nada tysk *GG* Men installere den da hvis det bliver sidste udvej

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-02-04 20:07

her er et link til en side hvor den er på engelsk
http://downloads.zdnet.co.uk/0,39025604,39060816s,00.htm
Junior

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 60 point
Dato : 03-02-04 20:38

Hejsa.. jeg vil gætte på at den du har set i station 2 er Network Stumbler.. den hjemmeside hedder http://www.stumbler.net/

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-02-04 21:11

buch78 den har jeg sjovt nok selv lige fundet og installeret.. den der virker bedst indtil vidre. Så i station2 at det var et program, fra ZyXel men kan ikke finde det.

CCjunior. Det er til pc jeg skal bruge det.. ikke smartphone eller pocketpc (endnu)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-02-04 22:46

Læs lige her http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=27806 om 400 nye opkaldspunkter for trådløs forbindelse

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 13-02-04 16:33

Tak for svaret buch78.