/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
sikkerhedskode
Fra : truelsdal
Vist : 184 gange
50 point
Dato : 03-02-04 16:26

Jeg har købt mig en brugt 8210, men når jeg sætter mit kort i, ber den om en sikkerhedskode, den har jeg jo ikk, og ham jeg har købt den af, hvad gør jeg så?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-04 16:38

Dit kort havde vel en kode i din gamle telefon - det er den du skal bruge.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-02-04 16:41

Du skal bruge et datakabel og programmet logomanager. Programmet kan du let finde ved at søge på google eller www.tucows.dk I programmet kan du trykke på en knap der hedder phoneinfo og der vil den vise sikkerhedskoden. Jeg er ikke 100% sikker men tror det virker. Har gjort det med andre nokia telefoner. Og tror også den eneste mulighed er du skal ha et datakabel

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-02-04 16:42

sikkerhedskoden ligger i telefonen pin koden på kortet ja

Kommentar
Fra : truelsdal

Dato : 03-02-04 16:44

Det er sikkerhedskoden jeg skal ha låst op, der må da være en kode man kan trykke for at slette den eller......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-04 16:45

Det er det her med at læse bogstaverne ordentligt...........

Kommentar
Fra : trunde

Dato : 03-02-04 16:54

http://www.mobiscope.dk/html/html/index.php- Gå ind her og læs instruktionen, eller brug www.simlock.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 03-02-04 17:38

har du prøvet med 12345 ?
Det er standart på alle nokia telefoner!
Hilsen Dan
-------
>>>>>>>>>helloo.dk<<<<<<<<<
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Kommentar
Fra : Thorus_666

Dato : 04-02-04 16:49

Jeg har lige købt en nokia 6100, og skal sælge min gamle nokia 7210 til en af mine venner, men nå vi putter hans kort i beder den om en sikkerhedskode. Ved godt at Standart koden for nokia er (12345) men har prøvet og aner bare ikke hav koden er. Købte et datakabel da jeg fik afvide at det skulle kunne bruges og hentede programmet logomanager. Men Det virker ikke! Har prøvet alt... Please hjælp!

Kommentar
Fra : trunde

Dato : 04-02-04 17:24

Thorus_666 !
Prøv blot følgende :

www.simlock.dk
www.helloo.dk

Her er der garanteret hjælp at hente,

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 04-02-04 21:33

Thorus_666
Prøv engang at put kortet i og lad den bede om sikkerhedskode.. Ven så der i ca 5 - 10 minutter og tast så 12345.
Dette har hjulpet mange før..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 11-02-04 00:24

HVIS DU IKK HAR ET DATAKABEL OG PROGRAMMET SKAL DEN BARE SMIDES UD ELLER TIL RESEVEDEL HVIS DU SKAL LAVE DEN KAN DU SPØRGER EN MOBILFORRTNING

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 11-02-04 10:34

Til dragoneyes..
Ja din Caps Lock sikker fast.. og så smider man aldrig en telefon ud fordi man ikke selv kan finde ud af at lave den.. Så kontakter man en unlocker (ikke en som dig som kun har den gratis kode calc) men en ordenlig unlocker som har sit udstyr i orden. Og så kan man få lavet alt.. Find en unlocker på www.dkunlock.dk og husk at se efter om han giver garanti..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : sheikhen

Dato : 19-04-05 17:24

Findes der ikke et prøgram hvor man IKKE skal have et kabel der går i com portene? Skal bruge et hvor man kan bruge USB...

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 20-04-05 12:05

Nej men du kan jo lave en falsk comport med dit USB stik.. ved ikke om det virker... Men hvorfor ikke bare finde en unlocker på www.dkunlock.dk som kan klare det lille problem??
Gid dog at folk ville lukke deres spørgsmål!
Hilsen Dan