/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB fra langsom til hurtig
Fra : jbg
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 03-02-04 14:42

Min bærbar siger "USB-lagerenhed er en USB-højhastighedsenhed, men vil fungere ved nedsat hastighed, hvis den tilsluttes en langsom hub." og derefter "du skal tilføje en værtscontroller med USB-højhastighed til denne computer for at få den maksimale ydelse"
HVORDAN GØR DET DETTE???

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 03-02-04 15:21

Du skal bruge et pcmcia indstikskort med en eller 2 USB2 port/porte problemet er at du kun har USB 1,1 til rådighed, dette er ikke unormalt.
Mvh Ow

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-02-04 16:38

så det er en fysisk tilføjelse af en værtscontroller?

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-04 17:02

Yes sir !
Mvh Ow

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 03-02-04 17:50

Tak for svaret oldwiking.
kort og præcis

Kommentar
Fra : bobbrian

Dato : 25-05-04 16:23

Hej Der..

Jeg har samme problem og kender godt til denne løsning, men er det ikke muligt simpelthen at udskifte de eksisterende værtscontrollere med 2,0'ere....?

Håber ikke mit spørgsmål er alt for tåbeligt...

Lotte.