/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Hjælp-------
Fra : __FeniX__
Vist : 217 gange
30 point
Dato : 31-01-04 13:15

hvor kan jeg på internettet finde en manual over mit bundkort,,,,så jeg kan sætte LED-kabler ordenligt
oplysninger: Chipset SiS645....

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 31-01-04 13:19

Prøv at skrive navnet på bundkortet ind i søgefeltet i Google, det plejer at give resultat...
(Normalt står der en betegnelse for stikket på selve kortet (LED'ene tager iøvrigt ikke skade af at få forkert polaritet, hvis du prøver dig frem))

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-04 13:34

_FeniX se her:------------"ledninger fra startstikket sider ikke ordenligt"

jeg skiftede kapinet, og nu kan jeg ikke sætte startledningerne ordenligt i mit bundkort (powerknap,,osv) hvad skal jeg gøre. jeg har ingen brugsanvisning......hjælp....--------------
Kender du den?
Hvorfor åbner du to spg. om det samme?
Jeg forstod åbenbart dit sidste spg. rigtigt og der skal bruges producent og type på bundkortet så kan den muligvis findes chipset er næppe nok.
Du skal lukke det andet spg. ved at acceptere en kommentar ellers er der ingen grund til at fortsætte her.

Kommentar
Fra : Alaza

Dato : 07-02-04 00:08

Det kræver, at vi kender producenten af bundkortet, hvis vi skal have nogen chance for at hjælpe dig. Dette kan du finde på din manual til bundkortet, eller æsken.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-02-04 00:12

>>Alaza>> Jeg har forsøgt at give ham den besked for en uge siden, men han reagerer ikke så hvorfor skulle vi spilde mere tid på ham