/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
AMD CPU'er Forskel
Fra : Gambrinus
Vist : 281 gange
100 point
Dato : 30-01-04 01:41

Hvad er den umiddelbare forskel på de forskellige AMD CPU'er.
Duron, Palomino, Thoroughbred og Barton.
Er der en side med en overskuelig sammenligning ?
Gambrinus
(Jeg er lidt doven).

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-01-04 02:09

Ja, jeg har svaret, men jeg er mere doven.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 08:57
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 08:59
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 09:01

NNBB: Ups! Skulle nok ha' været http://www.hardwareonline.dk/tests.asp#CPU
Indeholder alle de tests der er lavet hos HardwareOnline.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-04 09:06

Til slut http://www.hardwaretidende.dk/hard/emne/3 du kan drukne i tests på nettet. Hvis du står og skal købe CPU så vil jeg personlig anbefale Pentium-4 2,40CGHz da det er en "skjult" 3,0 til billige penge, men det kan du læse om i nogle af de henviste tests.

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-01-04 09:17

>"Natmaden"
Tusind tak for det hurtige og præcise svar på trods af det sene tidspunkt.
>"Clan"
Tak fordi du kunne uddybe Natmadens svar en anelse.
Gambrinus