/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
mp3
Fra : pctest
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 27-01-04 08:12

hvem ved om man kan lave store mp3 om til små filer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-01-04 08:37

jeg ved der findes programmer der kan dele dem ellers kan de måske pakkes ydeligere ?? måske Mvh Sune

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 27-01-04 08:47

mp3pro skulle kunne klare det.
men dele til små filer, hvad mener du

Kommentar
Fra : ZeD_ZyprezZ

Dato : 27-01-04 09:13
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-01-04 09:15

MP3 filformatet er faktisk et pakket format og yderligere pakning med Winzip eller RAR hjælper ikke meget på selve filstørelsen. Derimod kan de begge "dele" filen op i mindre "portioner" således musikfilen kan gemmes på flere disketter.
Alt i alt er det en masse bøvl og baksen rundt samt det er genstand for fejl på MP3 filen. Brænd hellere over på CD eller køb en Memory Stick
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ZeD_ZyprezZ

Dato : 27-01-04 10:05

RE Mp3 filer !!!

hvis at de mp3 filer du snakker om f eks fylder 80Mb for 3 min sang så er det ikke en *.mp3 man *.wav fil download derfor
Ashampoo mp3 audiocenter :)
hvor at du kan at komprimere Wav til Mp3 format

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 27-01-04 12:45

De fleste programmer kan klare det. Altså sænke kbs fra f.eks. 128 til 96 eller mindre, men jo mindre kbs jo dårligere lyd.
En løsning kunne være at benytte mp3Pro (Nero, Musicmatch, Roxio o.s.v.) som kan komprimere mere end alm. mp3 uden væsentlig tab af lydkvalitet. Det hele kommer an på hvor meget tab man vil acceptere.