/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
skal man bruge bestemte ram
Fra : jonna_h
Vist : 504 gange
75 point
Dato : 01-04-02 15:30

jeg er lidt i tvivl om hvilke ram jeg skal bruge til min compurter, så mit spørsmål går ud på, kan jeg bruge hvilke som helst ram til min pc det er en packard bell

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 85 point
Dato : 01-04-02 14:45

"jonna_h" <jonna_h.news@kandu.dk> skrev....

> mit spørsmål går ud på, kan jeg bruge hvilke som
> helst ram til min pc det er en packard bell

Nej det kan du ikke. At du oplyser at det drejer sig om en computer
fra Packard Bell hjælper ikke rigtigt.

Som minimum må du oplyse hvilken model og evt. variant(jeg kender
ikke specielt Packard Bells maskiner) det drejer sig om.

Måske kan du finde hjælp på www.packardbell.dk.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Kommentar
Fra : britta

Dato : 01-04-02 17:32

Ishoey>>> Det er da en mystisk måde at give et formodet svar på !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej jonna_h

Jeg vil anbefale dig at Downloade "Sandra" fra http://hotfiles.zdnet.com/cgi-bin/texis/swlib/hotfiles/search.html
Det er et program der kan fortælle dig alt om din PC bla. hvilke Ram du har i maskinen nu,- samt hvilke typer Ram du kan anvende.
Hilsener
Britta

Godkendelse af svar
Fra : jonna_h

Dato : 02-04-02 19:21

Tak for svaret Kent Oldhøj.

Kommentar
Fra : jonna_h

Dato : 02-04-02 19:24

tak endnu engang for svaret til kent Oldhøj men jeg ville nu gerne vide lidt mere så jeg vil skrive lidt mere om hvilke pc jeg har på et senere tidspunkt