/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Philips DVD 737 regions kode
Fra : wirco
Vist : 428 gange
200 point
Dato : 23-01-04 23:01

Heysan.. har lige købt Philips nye dvd afspiller model 737 (divx afspilleren).

Testede den straks med nogle region 1 film (den skulle kun ku tage reg. 2), dem spillede den uden problemer, testede dernæst avi film med Xvid codec, det spillede den også uden problemer... men nu har jeg så købt Bad Boys 2 reg. 1.. og den vil den ikke afspille.. :S :(

Nogen der ved hvor man kan hente regions koderne så jeg kan gøre den kodefri med fjernbetjeningen?

Den håbefulde...

/Michael

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 210 point
Dato : 23-01-04 23:14

Hej wirco

Denne skulde virke for alle phillips DVD-afspillere: http://www.home.zonnet.nl/jeroenverhaar/en/vervolgindex/dvdregiovrij/dvdregiovrijall.htm

mvh srhansen

Kommentar
Fra : wirco

Dato : 23-01-04 23:22

Det virker ikke umiddelbart som nogen særlig troværdig kode.. det plejer at være noget med at man skal åbne trayet.. trykke på et par knapper og nogle numre.. og så kører det..

Fandt lige koden selv.. her er den til dem som har brug for den :D

http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks.php?select=Philips+DVD+737

Selvbesvaret spørgsmål.. hvor mange point giver det?? *G*

Michael

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 23-01-04 23:32

Hehe, selvgjort er velgjort er det ikke sådan man siger

Jeg startede faktisk med at kigge inde på www.DVDrhelp.com , men du må være bedre til at søge end mig

tillykke med det
srhansen

Kommentar
Fra : wirco

Dato : 24-01-04 16:45

Der havde jeg også været.. men havde dog ikke fundet noget der.
Men mange tak for det hurtige svar.. jeg giver dig lidt point alligevel

michael

Godkendelse af svar
Fra : wirco

Dato : 24-01-04 16:46

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-01-04 17:07

Lidt ufortjent, men du får så en freebee en anden gang

god weekend
srhansen