/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
foretrukne
Fra : granslam
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 22-01-04 18:44

findes der et godt program til at administrere og sortere foretrukne i explore 6.0
jeg bruger win xp
mvh Granslam

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 18:47

Kan man ikke bare højreklikke og vælge : Soter efter navn ? ..også i underbibliotekerne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 22-01-04 19:04

joo det kan man godt men jeg tænkte på noget smartere et eller andet fedt program
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 22-01-04 19:10

Lidt nede på denne side, kan du finde AM-Deadlink, den kan noget i den retning:
http://aignes.com/products.htm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-04 19:10

Hi hi ser i det er der jo også i Avant Brovser *GG*mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-04 19:14

Der er en knap der kan aktiveres så er alle foretrukne sider ligger på underlinien og er klar til brug ved et tryk Mvh Sune

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 22-01-04 19:15

AM-Deadlink finder som af navnet døde link

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-01-04 20:49

Hvad skal man med et program ?
Jeg går altid ind i systemmappen Foretrukne (den med stjernen) via Denne computer eller stifinder.
Her er det nemt at oprette nye mapper, opdøbe mapper, omdøbe navne og flytte linkene til de mapper man ønsker.
M.v.h. Gambrinus

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 22-01-04 20:58

nu er det et program jeg søger som administrer sætter i system samt andre fede funktioner der findes så mange andre overflødige programmer så hvorfor skulle der ikke også findes nogle til det her med foretrukne
mvh Granslam

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-01-04 21:58

Granslam, der findes ikke et program der kan gætte at du vil samle feks. sider om motorcykler sammen med biler osv.
Hvordan skulle den næsten kunne det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 22:17

Du kommer ikke ude om at give mig Point

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mayday

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-04 23:40

Prøv IE Favorites Check, kan hentes (gratis) her:http://www.techtv.com/callforhelp/print/0,23102,3555445,00.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 10:52

Øv, nu går de til mayday

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 14-02-04 10:08

Tak for svaret mayday.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-02-04 11:04

>Mayday
Ok jeg kan godt se det er et lille smart program der gi'r et godt overblik.
Absolut anvendeligt.