/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvordan ser man hvilken Playstation mode~
Fra : mezz
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 21-01-04 19:14

Hej jeg, jeg er blevet spurgt, hvilken PS2 version/model jeg har... Mit spørgsmål går på, hvor kan man se det?? Jeg ved godt at det er en Playstation 2. Men der skulle være forskelliger versioner.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 21-01-04 19:18

er der ikke en mærkat med type nr. og serie nr.

version af software osv. ser du i menuerne under opstarten, du skal ikke have nogen cd i.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 21-01-04 19:23

Du kan læse om det her http://www.mod-chip.com/ps2version.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 21-01-04 19:29

der kan være en alm. model(sort)og en silver sølvfarvet.
mvh eskild

Godkendelse af svar
Fra : mezz

Dato : 22-01-04 11:27

Tak for svaret ans. Det var faktisk det som at jeg stod og manglede. Så det var super fint at du var Quik på tasterne.

Mvh Gorm