/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tips - Hvad skal den bruges til?
Fra : moltov
Vist : 437 gange
10 point
Dato : 21-01-04 09:23

Hej Alle

Ja, grunden til at jeg spørger, er fordi der er åbentbart gået sport i at "Chatte" i TIPSgruppen. Seneste eksempel er:

http://www.kandu.dk/dk/tip/6347

Kan man ikke stoppe det straks? Det er faktisk møg irriterende

Er der andre med samme mening?

Moltov

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 20 point
Dato : 21-01-04 09:33

Hej Molotov
Sjovt nok, så sad jeg faktisk med samme tanke, men det er ikke første... og ikke sidste gang, du møder "misforståelser" af Kan?du's system.
Gu' ved om de også bruger barberskum på deres cornflakes
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 21-01-04 09:33

Du har da så ganske ret. Meget irriterende.

Nenita

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-01-04 09:42

Eller her:

http://www.kandu.dk/dk/tip/6346

Der er gået helt smalltalk i tip.

ellebye

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 10:15

Tjahhh, måske der for nogen skal læses lidt på http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Citat
Ved at skrive tips, får kandu.dk opsamlet en hel vidensdatabase, som kan bruges af alle. Det gør det nemmere for alle brugere at finde frem til en løsning på deres problemer.
Hvad du selv får ud af at skrive tips er, at få superpoint, der bliver nemlig valgt 5 tilfældige brugere som læser dit tip, og de får lov at give tippet karakter (stjerner). Det antal stjerner du får for dit tip ganges med 10, og det er det antal superpoint du optjener.

Som medlem af kandu.dk, har du mulighed for at bevæge dig rundt i hele systemet, du kan læse tips, skrive/læse spørgsmål, skrive kommentarer til spørgsmål. Du får også mulighed for at optjene ledige point. Det eneste du ikke har adgang til, er at skrive tips, skrive svar til spørgsmål, og du har heller ikke mulighed for at vinde nogle af de flotte præmier.

Du kan læse om hele pointsystemet her: http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 10:17

NB: Måske en idé om Kandu slettede Tips hvis de som minimum ikke opnåede 2-3 stjerner. Herved bliver en hel del smalltalk og skrammel sorteret fra.
Søren

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-01-04 10:28

De skulle bare havde fjernet alle stjernerne. Jeg synes ikke det er tit jeg støder på et tip som jeg kan afprøve lige her og nu. Og derved gør det også det hele meget svært at skulle give det stjerner. Jeg mener tippet skal da afprøves inden man kan bedømme det ik?

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 21-01-04 10:36

Hej Copycatdk

Det har du faktisk ret i, men man kan jo få tips til gode hjemmesider, tips til samfundstingerlinger etc. Og i den forbindelse er det vel okay, at man har konkurrenceaspektet med i pointene?

Og iøvrigt, så mener jeg, at der burde være noget der hedder "Meld forstyrrende tips" Deri mener jeg, at man burde kunne anmelde tips, som noget chat eller reklamer. Og derigennem kunne Kandu.DK teamet fortælle afsenderen, at fortsætter det, så er det karantænetid (Eller hvad ved jeg) Ved det kan være svært, idet man jo så bare kan ændre sit Nick.

VH
Moltov

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 21-01-04 11:51

Du er bare den første, derfor får du dine "mange" point...Håber der bliver mulighed snarest en gang debattråde, uden at skulle bruge point.

Moltov

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 12:10

Takker så meget - Ja det ku' være fornøjeligt med en debattråd, men vi har jo Smalltalk og hwa' pokker... points er til for at bruges