/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
scanner og TWAIN problemer....
Fra : nillermanden
Vist : 244 gange
30 point
Dato : 19-01-04 23:55

jeg har netop købt en canoscan d646u, men når jeg skal installere softwaren får jeg følgende meddelse:The software required to scan images (the TWAIN driver) is not installed.....
Jeg har prøvet at downloade en twain driver fra nettet, men det hjælper ikke. Er der nogle af jer kloge hoveder der kan hjælpe ?????please

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-01-04 00:23

Der burde være en driver på den medfølgende CD-rom.
Prøv at kigge i Kontrolpanel - System -(Hardware) - Enhedshåndtering
Hvis du har en enhed med udråbstegn kan det være din billedbehandlingsenhed (scanner)
Prøv at fjerne den og tag uSB stik ud af scanner og sæt det i igen så skulle den gerne søge en driver og så skal du bare have cd'en i drevet. Prøv det.

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 20-01-04 04:29

Hejsa nillermanden

Her har du alt den infomation omkring dit spørgsmål fra producenten hjemmeside????????
USB Scanner not detected or TWAIN not installed......Læs og lær
http://www.canon.co.nz/products/scanners/scanners_low_medium_volume/canoscand646uex_support.aspx

Er der noget du ikke forstår spørger du igen. Heller en gang for meget end en gang for lidt?
Agent2002