/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explorer Foretrukne Ændres
Fra : Gambrinus
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 17-01-04 01:21

Flere af adresserne i foretrukne er umotiveret skiftet ud med Opasia.dk.
Navnet i foretrukne er det samme som altid men adressen er ændret.
Er det virus ?
Har skannet med opdateret AVG, der ikke fandt virus.
Nogen der har en ide om hvad det kan være ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 02:47

hmm - jeg syntes at huske min win98 lavede et ligende nummer.
men kan ike huske om den kopierede linksne eller den ondøbte dem.

om ikke andet så hjalp en reboot :p
men det løser jo ikke dit prob :/

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 100 point
Dato : 17-01-04 09:35

Hejsa
Det kunne lyde som om du er blevet hijacket.
Gå ind på www.spywarefri.dk
og hent spybot, det ligger under værktøjer og kør det. Slet hvad den måtte finde.
Hjælper det ikke synes jeg du skal oprette dig som bruger derinde og stille spørgsmålet under spyware så skal de nok hjælpe dig af med det, hvis det skyldes spyware.
jeg har selv hentet meget hjælp derinde da jeg havde noget af samme problem, det var dog diverse frække sider der var lagt ind i foretrukne

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 17-01-04 10:55

Har du brugt en cd fra TDC og kørt en installation af feks. IE?
Ofte får du så en del af deres reklamefis med ind i din Explorer.

Mvh Sambo

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-01-04 21:37

Har ikke brugt noget som helst fra TDC.
På min backup-cd er de s... også ændret ??????????????
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-02-04 08:40

Har ikke fundet løsningen.
Må nok belave mig på at få fundet sidernes evt. nye adresser og få opdateret mine foretrukne.
Tak for svaret grausen.
Gambrinus