/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Det sorte marked
Fra : stinejensen
Vist : 7292 gange
10 point
Dato : 16-01-04 15:03

Hvordan får man fat i nogen fra det sorte marked som vil låne en penge?! Det er den eneste udej jeg har tilbage?!

Jeg vil være meget tak nemlig ved at svar

100 hilsner stine

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-01-04 15:05
Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 15:06

det er ikke en mulighed !!!
hvis det er så galt - så tal med kommunen eller noget, og se om de kan hjælpe.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 15:11

Har du ingen familie, venner eller naboer (hvis det kun er mindre beløb)?
Hvor meget drejer det sig om?
Har du fast arbejde?
Lidt flere oplysninger tak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-04 15:11

Har du prøvet hells Angles *ss*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-01-04 15:13

Helles engle er måske kreditor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 15:14

Der er ingen ide i at stille 2 enslydende spørgsmål.
Så luk det gamle

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-01-04 15:15

Hvis ikke hun også har en profil ved navn alexandra.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-04 15:16

Ja tak flere oplysninger tak Og Teil det der link der skal man jo have hus eller anden værdi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-04 15:16

Hvorfor dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/30421

Forklar dog nærmere situationen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-04 15:24

Hvae er kreditorene på nakken af dig ???? Stine eller hvad du nu hedder !!!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-04 15:26

Hvis engle er kreditor hva så med nogle banditter Hi hi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 15:26

Masser af spørgsmål, men intet svar??????????????????????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 15:27

Taknemmeligheden kan vist være et meget lille sted.

Kommentar
Fra : laukjaersgaard

Dato : 16-01-04 16:44

Jeg tror nu på at meget kan lade sig gøre med lidt ordentligt forarbejde.
Jeg har selv været i RKI og slap ud alligevel da jeg tog mig selv (og min familie) i nakken og gjorde det klart at vi netop var fanget i det sorte hul.
Først lavede vi en oversigt over alle de faste udgifter for at se hvor meget havde tilbage til at leve for, så en oversigt over alle de steder vi skyldte penge - hvor meget vi skyldte, betalte om måneden, renter og andre omkostninger, så kom turen til at se om skattekortene og dermed månedslønnen.

De ting blev så kogt sammen til hvor meget vi egentlig havde at "leve for" når alt andet var betalt - det var ikke videre opløftende; men vi gjorde en indsats i et halvt års tid, hvor det hele ramlede med en regning vi ikke havde forventet.

Heldigvis havde vi jo alle papirerne og kunne vise at vi havde VILJEN til at betale det vi skulle, og traskede så i en ny bank og spurgte om de ville hjælpe os - det gik meget bedre end forventet, så nu sidder vi faktisk ret lunt i svinget.

I de seneste måneder har jeg hjulpet andre med at få styr på tingene og jeg tror at knap halvdelen har haft succes med at få lettet økonomien her og nu, andre har fået det overblik der skulle til for at de kúnne overleve indtil lånene blev betalt ud.

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig - gratis og anonymt - jeg forventer bare at du er ærlig overfor mig og ikke mindst dig selv.

Lau

Skriv til lau.kjaersgaard@e-mail.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 16:51

Hvor har du ret, men kommentarerne er stadig de eneste der taler til hinanden.
Spørgeren er væk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 17:14

SE HER
stinejensen
Helena22
Sille0601
Tonny38

Alle spørger om penge
INGEN af dem har nogensinde skrevet blot EEN kommentar
Alle skal bruge ca. 30.000 her og nu.
I orden vis man er i klemme men så kan man da svare.
Det lugter.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-01-04 17:18

For ikke at glemme Alexandra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 17:18

Hovsa

Så lige der var en der ville give dusør for noget hjælp.
Var det noget stinejensen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 17:20

Hun svarede da i det mindste, men alle de andre er enegængere logget ind som alm brugere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 17:22

Måske var det noget for KANDU at tage op.
Det er faktisk meget uheldigt for dem der virkelig har brug for systemet, da man på forhånd bliver mistroisk.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-01-04 17:42

Jeg vil gerne låne jer 30,000,men det er til 80%

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 17:52

Du er selv ude om det....

Tilbud accepteret - send venligst pengene.

Jeg giver dig gerne et kontonummer.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-01-04 19:19

Jeg skal først have de 10 point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 19:28

Hvilke 10 point
Det er ikke mit spørgsmål.
Men det skal da ikke komme an på det.
Når du har sendt pengene får du da gerne 500 point i ågerrente oveni.

Kommentar
Fra : penelope

Dato : 16-01-04 19:49

Hej!
Hvis man læser rubrikken Værdipapirer i Den blå Avis, er der 20 - 25 annoncer mage til ovenstående, hele tiden.