Medlemsnummer : 42991
Superpoint : 1802

Medlemsdato : 31-10-2002
Seneste login : 23-07-2004
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg har været gift i rigtig mange år - med den samme - og har ikke børn.

Blev oprindeligt uddannet som bank assistent og har siden taget en uddannelse som EDB-systemudvikler. Har arbejdet inden for bankverdenen fra 1980 til 1995, en afstikker til transportbranchen fra -95 til -01 og arbejder nu med realkredit.

Jeg elsker at rode med tal - regnskaber og budgetter, og har lige nu lyst til at hjælpe andre ud af den økonomiske kattepine de er landet i - mere eller mindre med vilje. Mine erfaringer om dette har jeg først og fremmest fået ved selv at have rodet mig ud den situation jeg var i, dels ved senere at have hjulpet andre.

Jeg snusede lidt til et par af de kendte "rådgivningsfirmaer" og blev enig med mig selv om at jeg nok kunne hjælpe mig selv meget billigere, og det gik godt. Derfor går jeg og overvejer at begynde noget lignende for mig selv, blot meget billigere og med større ansvare for "kunden" - jeg skylder bare mine fremtidige "kunder" at jeg er velforberedt, så derfor er min hjælp næsten gratis. Prisen er kun et "tak for hjælpen", og en ros/kritik af det jeg har forsøgt så jeg kan samle erfaring.