/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock af Nokia 3100
Fra : pipzi
Vist : 794 gange
50 point
Dato : 16-01-04 01:03

Hejsa

Jeg ville bare høre, om der er en der ved, hvor i Århus jeg kan få min telefon unlocked, jeg har lige købt en ny nokia, og vil virkelig gerne have den låst op, så jeg stadig kan bruge mit andet nr.
Så er der nogen der har en adresse til et sted i Århus jeg kan få den unlocked, jeg kender mange steder i KBH, men.... Der er lidt langt derover.

Pipzi

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-01-04 01:12

Jeg kan låse den op ganske gratis. det eneste jeg skal bruge er dit EMEI nr. samt hvilket selvskab den er låst til. Det kan du sende til michael@bkrollo.dk og det er gratis. Ellers kan du finde en i Århus på www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 16-01-04 02:16

Sådan låser du din Nokia op.

Indtast følgende.....

#pw+245015473332415+7#

Sådan skal du taste for at bruge de tegn der er omtalt.

*tast #pw+koden foroven+x# i den låste telefon UDEN SIMKORT I TELEFONEN.
For at aktivere tegnet “+” skal du trykke på “*” to gange inden for et sekund.
For at aktivere tegnet “p” skal du trykke på “*” tre gange inden for et sekund.
For at aktivere tegnet “w” skal du trykke på “*” fire gange inden for et sek

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-01-04 02:50

Yoogi hvordan kan du slynge de koder der ud når du ikke kender emei eller teleselskab????
Svar ønskes

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 16-01-04 13:24

Yoogi, lad være med at oplyse folk om de koder, du har liggende!
Det er ødelæggende for et godt debat-forum at folk bruger koder, som ikke kan låse deres mobiltelefoner op. Husk på, der er kun 5 forsøg på mobilen ved unlovk via EMEI-koden og de skulle gerne bruge den rigtige første gang.

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 16-01-04 16:51

Spørg LOLZEN... de koder som jeg "slyngede ud" og som i så bestemt afviser, har tilsyneladende åbnet lolzens nokia.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 17-01-04 01:14

yoogi og lolzen NÅ! Jamen tillykke har afprøvet ovenstående kode på Nokia 6600 3510i og får det ikke skule være løgn en 2100 også. Meeen uden held

Accepteret svar
Fra : meinert4230

Modtaget 50 point
Dato : 26-01-04 20:58

hej pipzi du kan prøve denne her som jeg bruger til at låse min mobil op med for 50 kr .online unlock.

og få koden som mail

http://www.dinunlocker.dk/

mvh. meinert4230

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 17-03-04 09:12

Tak for svaret meinert4230.