/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Headset
Fra : NyCe
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 15-01-04 21:21

Jeg kan ikke få mit headset til at virke - når jeg vil prøve at tale med nogen over SKYPE kan jeg uden problemer hører dem men de kan ikke hører mig??? Hvad har jeg gjort forkert??
Håber på hurtigt svar

NyCe

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 15-01-04 21:27

jeg har hart samme problem geninstalleret skype sørg for af alle stik sidder rigtig og hvis du har firewall på prøv og slå den fra
mvh Granslam

Kommentar
Fra : NyCe

Dato : 15-01-04 21:34

Hej

Tak for et godt tip.....................men det virker ikke endnu

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 60 point
Dato : 15-01-04 21:35

prøv at geninstallerer det igen

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 15-01-04 21:38
Kommentar
Fra : granslam

Dato : 15-01-04 21:41

http://www.kandu.dk/dk/spg/29664
tjek din microfon instillinger om den er slået til

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 15-01-04 21:44

din ven du skal snakke med må selvfølgelig også gerne tjeke om han/hun `s højtalere er slået til

Kommentar
Fra : NyCe

Dato : 15-01-04 21:59

Der var nogle gode muligheder der... afprøver det en af de nærmeste dage - gider simpelthen ikke rode mere i det nu

Godkendelse af svar
Fra : NyCe

Dato : 18-01-04 13:35

Tak for svaret granslam. Det var det der skulle til og undskyld du måtte vente så længe