/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech MouseMan Wheel og Spil
Fra : cumano
Vist : 594 gange
70 point
Dato : 22-03-02 21:37

Jeg har en Logitech MouseMan Wheel, og vil gerne kunne bruge "tommelfinger-knappen" til, i f.eks. spil som Counter-Strike, at hoppe eller andre smarte ting.
Men når jeg sætter knappen til det tror den at det er "Mouse 1", altså venstreklik knappen.
Så hvis der er lavet en driver til det formål ville det jo være godt,
jeg håber nogen kan hjælpe mig!
pft. cumano

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 21:51

Uninstallér MouseWare....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 22:10

Nis Deleuran skrev:

> Uninstallér MouseWare....

Lær at qoute.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Kommentar
Fra : cumano

Dato : 22-03-02 22:30

Lær at stave...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-03-02 09:29

Ellers spøgr her:

alt.games.half-life.counterstrike
"cumano" <cumano.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:6rMm8.12292$ZI6.563738@news000.worldonline.dk...
> Jeg har en Logitech MouseMan Wheel, og vil gerne kunne bruge
> "tommelfinger-knappen" til, i f.eks. spil som Counter-Strike, at hoppe
> eller andre smarte ting.
> Men når jeg sætter knappen til det tror den at det er "Mouse 1", altså
> venstreklik knappen.
> Så hvis der er lavet en driver til det formål ville det jo være godt,
> jeg håber nogen kan hjælpe mig!
> pft. cumano
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-03-02 12:10

cumano <cumano.news@kandu.dk> skrev i
news:6rMm8.12292$ZI6.563738@news000.worldonline.dk
> Jeg har en Logitech MouseMan Wheel, og vil gerne kunne bruge
> "tommelfinger-knappen" til, i f.eks. spil som Counter-Strike, at hoppe
> eller andre smarte ting.
> Men når jeg sætter knappen til det tror den at det er "Mouse 1", altså
> venstreklik knappen.
> Så hvis der er lavet en driver til det formål ville det jo være godt,
> jeg håber nogen kan hjælpe mig!
> pft. cumano
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Jeg har ikke kunne få den til at blive brugt i Counterstrike.Du skal sætte
de forsk.knappers funktion op i MouseWare.
Jeg har :
Venstre til Fire
Højre til Alternate Fire
Hjulet som også er en knap skal sættes til Midterste knap og den bruger jeg
til Reload (kanon ting)
Selve hjulet har jeg problemer med at få til at vælge våben.Det har dog
virket da jeg kørte XP Pro .Og Ja jeg har hentet Game_wheel.exe fra
Logitech.

Håber det hjalp lidt....

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 70 point
Dato : 23-03-02 14:28

Mig bekendt eksisterer der ikke en sådan, men du kan jo kigge på ea's hjemmeside, mener det er dem som laver counterstrike.
Ellers burde der være noget i opsætningen på counterstrike, som gør at du kan anvende denne til formålet ?
Prøv evt. at hente en opdateret driver på logitech's hjemmeside :
www.logitech.com
hvis du intet finder her skal du nok ikke forvente at noget sådan eksisterer. Held og lykke til