/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
strømforsyning AT/ATX
Fra : superwatt
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 12-01-04 22:40

hej

Jeg har en gammel computer jeg gerne vil have til at fungere....men dens strømforsyning er gået ned. Det er en AT 200W 4 ampere
Mit spørgsmål er, hvor jeg kan finde en med disse vilkår....AT 200W 4a

Superwatt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-04 22:46
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-04 22:47

Du skal kigge under Kabinetter!

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 13-01-04 20:13

Hvad er det for en hjemmeside? Er det ikke ulovligt at sælge en æld-gammel model for 30000 kr. eller bare andre dele som de sælger er jo det rene røveri!!!! - Deres hardware er da mindst 400 computer år gamle!!! bare en

Hardware type Hardware mærke
Processor Pentium III 500MHz
Bundkort ASUS, ATX, P2B
RAM 256MB SD-Ram (PC-100) 2. Parts
Harddisk Quantum Bigfoot 18GB
Grafikkort Matrox Millinium G200 AGP
3D-Addon Diamond Monster 12MB (2 stk.)
CD-ROM Drev Asus 50x
CD-ROM Brænder Plextor PlexWriter PX-R820Te Ekstern 20XRead / 8XWrite
DVD-drev Blaster DVD 5X, Encore Kit
TV-Kort Creative Labs. TV Coder VGA - TV
Diskettedrev sony 1,44MB 3,5"
Lydkort Soundblaster Live
Højttalere Creative 4-point Surround System
Kabinet Aopen MidiTower HX45 ATX
Tastatur EasyTouch m. Armstøtte, programbar
Mus Logitech Cordles Mouse (trådløs)
Skærm 21" ViewSonic Optiquest V115, 26dp, 1600x1200 / 76 Hz
Modem Acorp Ekstern V.90, Voice, Rockwell Chip
Printer Canon Bubblejet BJC-620
Scanner HP Scanjet 6200C 36Bit/1200dpi/USB
PRIS 29995 kr. Inkl. Moms.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-01-04 22:09

Har ikke checket hele siden!

Det må sgu da være en fejl!
Men den der strømforsyning er da ikke så dyr!

Noget andet er at der jeg bor, ligger der utroligt mange kasserede computere i containeren. De må jo samles ind til et eller andet sted! Så man burde jo kunne få fat på en AT strømforsyning til en symbolsk pris!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-01-04 22:14

Men du har da ret! Mon ikke det bare er en side der har ligget på indernettet forever? Gad vide om man overhovedet kan kontakte dem? Det var godt nok nogle hamper priser, men antikviteter koster jo osse hehe. Fandt den forøvrigt på google søgemaskinen!

Noget andet er at hvis du bor i nærheden af mig (himmerland) kan du hente en AT gratis. Har en gammel pentium 200 der bare skal skrottes.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-04 01:28

Hvis jeg får din E-mail adresse eller tlf. nummer så skal jeg se hvad jeg kan grave frem i min kælder. Det er et par år siden jeg har været der nede.
Gambrinus

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-01-04 09:18

Hej superwatt

Der er rigtigt gode chancer her: http://www.aarhus-radio-lager.dk/

ring og tag en snak med dem.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : superwatt

Dato : 13-10-04 17:29

..har fået fat i en...oory for at svare så sent..men havde helt glemt det...