/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad laver i lige nu
Fra : bibsamie
Vist : 511 gange
70 point
Dato : 12-01-04 22:19

Der er lige nu 215 besøgende på kandu men der bliver næsten ikke skrevet nogle spørgsmål heller ingen tip så mit spørgsmål er HVAD LAVER I HER PÅ KANDU

Per

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-04 22:25

Lige nu læser jeg dit spørgsmål!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-01-04 22:25

tjekker profiler måske

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 22:25

Lige nu læser jeg et spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/30094
Og hopper rundt i et driver spørgsmål.
Driller tutfis i et andet spørgsmål
Emesen.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 12-01-04 22:26

Sidder og læser i gamle svar og spørgsmål, ser om der er noget man kan bruge, så man ikke behøver selv at stille et spørgsmål.

Det er i hvert fald hvad jeg laver. Ved siden af sidder jeg og skriver på min bog om mit liv.

Pipzi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-04 22:27

Nej der er 189 brugere online på nuværende tidspunkt. Når jeg er færdig med at skrive er antallet sikkert noget noget andet.
Sidder lige nu og søger på google efter et svat til et tidligere stillet spørgsmål her på kandu.

mvh ans

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 12-01-04 22:27

jeg tjekker mails fra kandu, selvom jeg burde komme videre i den papirbunke, der har hobet sig op, fordi jeg har holdt ferie for længe...........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-04 22:28

Jeg tror osse at mange læser kommentarer til spørgsmål. Ud over det er der jo mange grupper her på Kandu folk kan "gemme" sig i. Så er derselvfølig folk der leder efter svar til problemer de måtte have!, og så er der jo dem der har glemt at logge ud, de er gået ind og se Nyheder eller noget andet

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 12-01-04 22:28

øh, er der ikke noget galt med uret hér på kandu???

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-01-04 22:28

197 online... og jeg lægger kabaler samt venter på en gang McD....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-04 22:30

Hej Per

Jeg har da lige skrevet 2 gode tips (synes jeg da selv)

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-04 22:30

Uret her på kandu er altid forud. Jeg skriver nu kl. 22.23

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-04 22:31

Uret går for hurtigt her! Nå der er da en del af de 197 online (lige nu) der er på vej her ind

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-04 22:31

Jo, ticka

Det går for hurtigt
Kl. er lige nu 22:24

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 22:33

Jeg holder bare lidt øje med Ems samt mailer sån' lidt sideløbende....

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-04 22:33

22:25

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-04 22:34

Ja bare kandu ville være lidt mere forud med andet end klokken. Nå jaaa, så når man da bus eller tog, hvis det er kandus ur, man retter sig efter.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 12-01-04 22:41

og jeg er lige kommet online igen efter 3 mnd - tjekker kandu og drikker en kold pils.
Laurenzio

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-01-04 22:44

prøvede at læse dit spørgsmål, men der kom en hund i vejen der ville noget andet.

225 besøgende

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 22:53

Ellebye.........det hedder da besørgende, og det må da vist være en stor hund du har.
fridaflip.................jeg har ikke fået nogle emilier

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 80 point
Dato : 12-01-04 22:59

Jamen Ems det er nok fordi det ikke er dig jeg mailer til
men jeg holder øje med dig

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-04 23:11

Så benåd sgu da Kurt Thorsen!! Ja undskyld skulle lige ha noget luft!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-01-04 23:13

og brixtofte....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 23:17

Og Zonker*LOL*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-01-04 23:18

Hmmmm.........ja, jeg stryger tøj, taler i tlf. og følger indimellem med her på Kandu
Jeg "glemmer" ikke at logge ud, jeg gør det helt bevidst..........altså lader være med at logge ud

// Toupie

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-04 23:19

Jeg syntes at man skal holde åben hus i alle fængsler

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 23:23

Hvorfor det Brian?? Trænger du til besøg

Frida.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-01-04 23:23

Briani

Hvorfor det????

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 23:24

Nå så er jeg mere rolig - jeg har ellers tjekket ale mine mail-adresser.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-01-04 23:25

Det ville blive lettere at være "fangevogter"

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-04 23:26

Ligeledes syntes jeg det er iorden at sende alle indsatte en e-mail med en vedhæftet FIL.

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-01-04 23:26

-hvis man følger Brianis forslag

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-01-04 23:26

tssssk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 23:29

Men ingen grovfile i kagerne - det ødelægger tænderne.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 23:40

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-04 00:08

Nu er klokken på mit ur 00.00 og jeg vil takke af for i dag, og så vil jeg gå i seng og

mvh ans

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-04 00:11

Ja benåd dog alle rockere og sån hvis det ka la sig gøre for matadoren *S Sune

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-01-04 01:25

piller næse og nuller tæer... og prøver at løfte et par nullermænd ved hjælp af tankens kraft...

zooooommmmm.... tju tju aaatju... mumle mumle mumle... aaahhummm...

se den lille nullermand løfte sig 2 millimeter...

zooooommmmm.... tju tju aaatju... mumle mumle mumle... aaahhummm... aahui aahui bum krazzatum... overbelasting af elastik motoren til første etage med

og panden leger paven med tastaturet...

må hellere huske at stille vækkeuret...

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 13-01-04 02:07

Ja, men jeg har for ikke længe siden fået en utrolig flot hjæp herinde for ikke længe siden, så jeg er da inde for, at se om der er spørgsmål, hvor jeg kan være til hjælp.

Hov ville have føjet smileys ind, men nu kan jeg ikke lige huske, hvordan man gør, men det er nok fordi det er så sent - så maan må tænke sig tilz.....
God nat - sov godt!

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-01-04 02:08

På Kandu er der altid nogen der er vågen, men ikke altid man skriver noget.
Det at læse og skrive er lige som at tie og tale.
At tale er sølv, men at tie er guld værd.
At skrive er sølv, men at tie er ofte guld værd.

Men kan du nu sove godt, så "ses" vi måske igen i morgen tidlig, men ikke før ca. 8.00-8.30. Jeg skal jo også lige læse avisen og have morgenmad.
Ha' det godt så længe og bliv nu ikke siddende hele natten bare for at se om jeg har ret.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 13-01-04 02:08

Hov så kunne jeg jo alligevel z

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-01-04 02:55

Hmmm.....Ham Strrup er jeg sgu ærlig talt lidt bekymret for Nå, han har sikkert bare drukket lidt for mange Cola'er og indtaget en Mars bar eller to*GG*

Godnat
Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-01-04 02:56

Ikke Strrup*GG* Men Strarup

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 13-01-04 05:57

Jeg roder i gamle spørgesmål om lokaler til leje.

Engang imellem tjekker jeg lige "seneste 25".

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 13-01-04 06:34

sover alle endnu ??

per

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 13-01-04 08:25

Nej det er ikke alle der sover jeg er stået op og er klar til en ny dag der er 112 online lige nu og nu vil jeg lige rode nogle forskelige spørgsmål igennem

thomat

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-01-04 08:43

Jeg skulle lige configurere en computer for en gammel kollega, så jeg glemte helt at se om I var vågne igen, men det går jo fint.

Morgencola'en er snart sluppet op, og det er betingelsen før jeg må begynde på formiddagscola'en. Det er blevet sværere og sværere at drikke en morgencola inden den bliver lunken.
Det må være fordi flaskerne da også bliver større og større. Nu er de ved at skifte fra 1½ til 2 liters.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-01-04 08:46

Go morgen alle friske?? 108 online nogen er vist gået i seng igen.

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 13-01-04 08:52

>> varla Hvad tid er du vågnet ?? jeg kan se dit sidste indlæg er kl. 2.08 hvis du så har sovet kl.2.30 .og tilige har været oppe og configurere computer først og er klar nu kl. 8.43 . så ville jeg sgu have noget grus i øjnene hvis det det var mig der ikke have sovet mere

Men det er måske colaérne der holder dig vågen

mvh thomat

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 13-01-04 08:55

go morgen vi er alle friske 122 online nogen er vist stået op igen

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-01-04 08:56

Det er måske derfor jeg har lidt besvær med min avis om morgenen. Jeg tror jeg laver en spand kaffe, det giver et hurtigere koffein-tilskud end colaerne.
Ha' det godt

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 13-01-04 09:00

i lige måde det lyder godt det med kaffen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 10:30

Jeg ved ikke , men tror at har man f.eks. 5 vinduer åbne til kandu.dk : Et til Smileyoversigten, 3 til forskellige spørgsmål og et til et tip man er ved at skrive, så viser 'Brugere online' det som 5 login's.

Dvs. 10 brugere med hver 5 åbne forbindelse = 50 brugere.

Bare en tanke...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-01-04 10:39

>molokyle, så meget kan man vist ikke overskue på een gang.

Jeg "nøjes" med et spil der ikke kan gå op (venter til at jeg slukker comp. så tæller den ikke som ikke gået op, hvem sagde snyd?), onlineinvestering OG kandu.

Og så sluttelig 1 1/2 øje med hunden.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 10:47

ellebye -> Ork jo...

Jeg har endda meget ofte 7-8 'huller' igennem til Kandu.dk. Som du ved er det ikke altid der er fart & tempo, så det gør noget. Da er det faktisk meget rart at have flere åbne tråde. Lidt akvariefisk, kandu.dk spørgsmål som dette, HTML, Andet hardware, Filosofi, Religion, Smalltalk, Javascript, Hus & have osv..

Jeg skal jo ha' point et sted

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-01-04 10:50

Jamen >molokyle du må da godt få nogle point af mig, men så får jeg vel et drag over næsen af andre ??

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 10:56

ellebye -> Næh.. sådan leger vi ikke

Iøvrigt var der engang jeg uforvarende kom til at oplyse en 'smart' bruger om et sikkerhedshul hos kandu.dk.

Funny funny... Pludselig var der 1483 brugere på kandu. Det er vist aldrig set før eller siden

Hullet blev skyndsomt lukket og brugeren vist nok vist vintervejen et stykke tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-01-04 10:59

I kunne jo også gøre som mig. Jeg har delt mine ressopurcer på 2-3 computere. Antallet svinger.
Den lille står så konstant og overvåger e-mail samt Kandu. Den lidt større bruger jeg til min hobby m.m., og den eventuelt tredie er så de gange hvor jeg konfigurerer/opdaterer computere for andre.

Min hustru håber jeg at kunne koble på LAN i løbet af foråret, og så skal computeren i kælderen også kobles på så børnebørnene har en mulighed uden at forstyrre morfar og mormor i deres forehavender.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 11:13

Varla -> Fint nok, men det er de færreste jeg kender, der har adgang til mere end en PC'er ad gangen. Selv må jeg i øjeblikket låne mig frem.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 13-01-04 11:21

Jeg har altid to vinduer (browsere) åbne, det er logget ind på kandu og så surfer jeg rundt i det andet....

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-01-04 11:29

Man kan da bare bruge en ældre og mindre computer som nr. 2.
Den computer jeg har konfigureret for min kollega er såmænd hurtigere end mine egne, og den har hans forældre netop købt for 500 kr da deres kommune udskiftede til nyt udstyr.

Mine computere har min lillebror opbygget til mig af et nyt bundkort og af RAM og harddiske fra de nu skrottede endnu ældre. En gang i mellem udbygger jeg så med købet af en harddisk og RAM, og det jeg så udskifter får så en ny levetid hos mine børnebørn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 11:57

De fås næppe ældre end den 233Mhz, 64Mb RAM, 2Gb HD'er end den jeg sidder ved nu
..men idéen er da go' nok. En af mine venner har da også bygget soveværelset om til en slags Moonbase Alpha :
Fire maskiner i LAN med henholdsvis : Win98, Win2000, Windows XP og Linux og 2 RAID's med hver 6 HD'ere. Dertil kommer et anseeligt antal printere, scannere, surround og Webcams. Til gengæld har han måtte skrotte dobbeltsengen og har købt en briks istedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 12:01

Varla -> Ps. du skal da ikke spise børnebørne af med noget skrammel. De ska' da ha' det nyeste nye. Det er jo dem der skal passe på dig, når du bliver gammel! Du kan ligeså godt gøre dig populær nu

Undskyld bibsamie, der er vist ved at gå smalltalk i dit spørgsmål, så jeg trækker mig her

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-01-04 12:11

Jeg kan godt se dit problem.
Den til 500 kr havde 128 MB RAM, 8 GB harddisk.
PS Jeg er vistnok gammel

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-01-04 12:30

Er det næste ikke et smalltalk spørgsmål??? 198 online

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 12:33

Smalltalk her : http://kandu.dk/dk/spg/29912

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-01-04 12:35

Goodbye

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 31-01-04 11:05

Jeg kan se, at du ikke har fået lukket spørgsmålet - formoder det er en forglemmelse

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 23:13

Tak for svaret fridaflip.

du er bare så klog og logisk fridaaaaa

mvh
per/nød