/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hastighed
Fra : Gambrinus
Vist : 633 gange
1 point
Dato : 11-01-04 05:54

Hvorfor f... er kandu så langsom om natten.
Især mellem ca. 0:00 - 6:00

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 11 point
Dato : 11-01-04 06:40

Det skyldes iflg. Kandus team, at man bruger natten på de
bebudede omlægninger af sitet:
http://www.kandu.dk/dk/tip/5826

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-01-04 06:50

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 07:07

Selv tak.
Ja, der kommer forhåbentlig mere speed på den nye version af Kandu.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-01-04 08:00

Rellom jeg ser intet om hastighed i det link.
men syntes at linket pt. blir brugt i flæng som løsning til kandu spørgsmål.
Mvh Natmaden.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-01-04 12:14

Hvornår skulle den omlægning mon være slut? Jeg synes, kandu er helt umulig i dag. Jeg bruger enormt lang tid på at komme hen til et spørgsmål, og minsandten om ikke jeg hver anden gang bliver spist af med en blå side uden noget som helst spørgsmål.. Træls! jeg tror, jeg finder på andet at lave i dag.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 16:01

Der er stadig mange, som ikke ved, at Kandu er i færd med at lægge sitet om.
Det pågældende link er derfor aktuelt, indtil omlægningen er trådt i kraft.

Hastighedsproblemerne skyldes, at serveren er overbelastet, så som et led
i omlægningen vil Kandu forhåbentlig blive lagt ud på en større server.
Ellers kan det ligesom være lige meget.

NB! At Kandu fortrinsvis arbejder med omlægningen om natten, har jeg læst et
eller andet sted, som jeg ikke kan finde tilbage til. Men det er ganske vist.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-01-04 17:37

Nåmmen nu går det bedre igen... Kandu skulle nok bare lige lægges på hylden lidt..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 17:45

Ja, det går lidt op og ned med Kandu for tiden, Birgitta
- men desværre lidt for ofte ned.
Så forhåbentlig bli'r de snart færdige med omlægningen.