/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilføj/fjern programmer
Fra : Ggaz
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 10-01-04 06:46

Jeg har afinstalleret antivirus (Panda) i tilføj/fjern programmer (XP), men når jeg efter det starter Outlook (2003) får jeg en fejlmeddelelse om at tilføjelsesprogrammet c:/Programmer/Panda..... ikke kan installeres eller indlæses, hvilket det jo heller ikke skal, men meddelelsen er da irriterende. Hvis jeg går i c:/programmer og vil slette mappen får jeg at vide, at de "må" jeg ikke. Er der nogen, der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-01-04 06:57

Gå ind i : Start - Hjælp og support - Systemgendannelse
Her gendanner du pc'en til et tidspunkt før du installerede Panda
Håber det virker for nu går jeg i seng. )
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-01-04 06:59

OBS du kan altid gå derind og fortryde gendannelsen igen hvis du ikke er tilfreds.

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 10-01-04 07:05

Ok - men hvis det nu er 5 mdr. siden jeg har inst. Panda, hvad så med alt det andet som er inst. i mellemtiden - det ryger vel også? Ville egentlig helst bare slette mappen! Men tak, Gambrinus - og sov rigtig godt!

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 10-01-04 07:12

Du kan også prøve at afinstallere med jv16:http://www.jv16.org/

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-04 07:22

Ja, alt hvad du har installeret efter gendannelsestidspunktet,
forsvinder og skal installeres igen.

Men dine mails og dokumenter bliver ikke berørt.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 10-01-04 07:57

har du prøvet med SØG-Panda og slette derfra

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 10-01-04 08:10

Ja, og der kom ikke noget. Nu har jeg forsøgt i avancerede indstillinger/tilføjelsesprogrammer i Outlook at fjerne et flueben ved noget der hed PAV og det virker åbenbart - så hvad gør jeg nu med point (kan vel dårligt tildele mig selv dem?

Godkendelse af svar
Fra : Ggaz

Dato : 10-01-04 08:33

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 10-01-04 09:23

Det er sgu ikke for sjov du hedder GAZ

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 10-01-04 09:26

he-he-he... nej, det har du nok ret i - det er faktisk en alvorlig sag!