/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
irriterende grå box.
Fra : blicher
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 10-01-04 02:27

når jeg går ind på nogle sider, mest når det har med sex billeder/film at gøre, popper der tit nogle grå boxe op, som når jeg siger nej til at installere deres sex-halløj bliver større og der kommer flere. og nogle gange når jeg ENDELIG får sagt nej til dem, lukker HELE internet explorer.....?
og der kommer også lige pludselig nogle nye sider op, selvom jeg har popupkiller på. men det mest irriterende er de S....! grå boxe, er der ikke en eller anden måde man kan blokke dem????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-01-04 04:27

Hvilken popupkiller bruger du ?
Hvad skal du egntlig på de sider ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : blicher

Dato : 10-01-04 04:30

jeg bruger bare en billig en... men jeg har også prøvet med f.eks. historykill, og den kan heller ikke fjerne dem.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 10-01-04 08:03

Jeg mener bladet "komputer for alle"har en gratis version af STOP ZILLA ,som jeg syntes,brugt rigtigt,er en af de bedre

Accepteret svar
Fra : Prikken

Modtaget 200 point
Dato : 10-01-04 09:47

Husk nu, de der grå popups IKKE er det samme som at åbne nye vinduer. Det er en JavaScript, der køres. Hvis dette skal blokeres, skal alle JavaScripts stoppes..

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 10-01-04 09:57

Popupkiller, så skal du vælge denne. Intet ryger igennem og så snakker den dansk
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#bayden

Godkendelse af svar
Fra : blicher

Dato : 10-01-04 10:37

Tak for svaret Prikken.