/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
F-lås, igen igen, og mere til
Fra : ruffi
Vist : 410 gange
120 point
Dato : 09-01-04 00:12

Vedr. Logitech Internet Navigator også SE modellen

Efter her på siderne, at have læst om F-Lås fejlen, føler jeg mig ikke mere alene. Jeg har, med hjælp, forsøgt Logitech USA, og har kun fået ligegyldige svar, et hvor de misforstod og et hvor de bare skrev at det kunne man ikke. Har også klaget til Logitech Danmark, men ikke fået svar tilbage.
Jeg kunne godt tænke mig at rejse en mail-storm eller en underskrift indsamling mod Logitech USA, for at få ændret følgende:

1. Mulighed for at ændre status på F-lås, som Num-lock og Caps-lock. Kig i hjælp, der siger de man kan.
Har læst at det muligvis er en hardware ting, er der en der har et diagram, så lad os kigge på det?

2. Mulighed for selv at programere F-Tasterne og de andre specialtaster, med keystroke, altså selv bestemme hvad tasterne skal gøre frem for noget der er forprogrameret, jeg tænker ikke på internet adresser, men feks. skrive et navn, en Email adresse, en adgangskode til et spil ell. ligendende. Som der er nu kan der kun programeres et bogstav eller tal evt. med Ctrl eller Alt foran.

3. At kunne ændre User-tasten så den kunne lukke maskinen helt ned, i stedet for blot at gå i dvale.

Disse funktioner har jeg haft på mit gamle keyboard fra MEDION, det dur´ dog ikke mere, øv øv.

Hvis nogen kunne forfatte sådan en mail, vil jeg gerne være med til at distrubuere en sådan, evt efter princippet, send en mail til en du kender med samme problem og en retur til mig. eller hvordan sådan noget nu gøres bedst.

Jeg tror det skal være direkte til Logitec i USA ellers tror jeg ikke der sker noget.

MVH ruffi
Hvis nogen vil hjælpe, sender jeg gerne min Mail- adresse.
Eller endnu bedre, hvis nogen har løst disse problemer, så lad mig høre.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-01-04 00:27

Er meget interesseret.
På mit keyboard står der Logitech Elite Keyboard.
M/N : Y-BF38 RT7R26 V : 5FTWDN
Er det det samme ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : ruffi

Dato : 09-01-04 00:50

Jeg ved ikke om det er det samme, mit har flg. numre:M/N : Y-BF37 RT7R25 V : 5FTWDN, så det er tæt på, se evt.

http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1796&contentid=5293&countryid=4&languageid=15

ruffi

Annuller spørgsmålet
Fra : ruffi

Dato : 18-07-06 00:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Problemet er stadig ikke løst, og ingen meldte sig til mail stormen.