/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken webcam
Fra : niss45
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 08-01-04 11:41

Hvad skal jeg købe af webcam ?? da de efterhånden er kommet ned i pris og mange nye er kommet til, er det svært at vælge, og vil derfor gerne høre jeres bud på de bedste køb.
Mine krav er god billed kvalitet gerne lysfølsom og med usb2 til hurtig billed opdatering.
Jeg regner med en pris på ca 3-400 kr.
niss

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-04 11:53

To hundrede mere, så rammer du omkring et par megapixel -- otte hundrede kunne du få et tre megapixel for ude i Bilka ved årsskiftet...

Prøv kelkoo eller edbpriser for at søge, samt se brugernes anmeldelser. Du slipper ikke udenom selv at søge for at danne dig et ordentligt indtryk...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 08-01-04 13:10

> h_blunck du har helt ret, og det har jeg også gjort, men regner med at der er nogle som har erfaringer med deres webcam og kan give nogle råd med på vejen. Derud fra kan jeg så søge videre og finde den jeg selv forventer er det bedste for mig... men er også klar over at hvergang man lægger en hund på prisen får man sikkert et bedre produkt..jeg vil dog stadig prøve at holder mig til 3-400 kr. klasse.

MVH
Niss

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 21-01-04 23:09

Tak for svaret h_blunck.
Det ser ikke ud til at der er andre som kommer med kommentar omkring webcam så du får lige pointene . Har købt en logitech quick cam messenger til 320 kr , og håber den er det værd.. men vil søge efter andet software for at se om der findes noget bedre....

Niss