/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kopiering af dvd
Fra : peteralf
Vist : 304 gange
70 point
Dato : 07-01-04 16:45

Jeg har brugt en masse tid på at fremstille og redigere en analog video og den er omsider færdig og brændt ned på en dvd. Uha uha !!!hvor tog det dog lang tid.
Nu vil jeg gerne kopiere denne dvd til en anden dvd......Hvordan bærer jeg mig ad??
Er der nogen derude som ved noget om dette emne

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 80 point
Dato : 07-01-04 16:51

www.slysoft.com clone dvd

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 07-01-04 17:11

Eller Nero 6.0...

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 07-01-04 17:47

Jeg har været inde på www.slysoft.com men men hvad så.
Hvordag bruger jeg dette program?????

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-01-04 17:50

Det faktisk bare at lave en mappe f.eks på skrivebordet,kald den FILM el andet.Afhængig af størrelsen på HD,skal du huske at slette efter kopiering
Første billede vælger du hvilken kopi du vil lave,jeg bruger selv den øverste,der fravælger du det du ikke mener du vil have.
Næstøverste og nederste fremgår det af teksten
Andet billede der finder du dit DVD drev og vælger mappen VIDEO_TS,nu til/fra vælger du
Tredje billede viser det du har valgt
Fjerde billede finder du mappen på skrive bordet-----kør

Når indlæsningen er færdig lukker du vinduerne ned,dobb klikker på film ikonet og Creator brænder.Prøv de første gange med en RW så går du ikke helt galt i byen
Mvh Ole

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-01-04 17:51

Undskyld ,,du har måske ikke Creator,men så med dit eget brænderpogram

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 07-01-04 22:42

Hej ofa!
Tak for dit svar, men jeg er stadig ikke rigtig med....jeg ved faktisk ikke hvordan jeg får de billeder frem som du skriver om.Det må du undskylde. Men du har måske en anden måde at vise mig det på?????
venlig hilsen Peteralf

Godkendelse af svar
Fra : peteralf

Dato : 07-01-04 23:07

Tak for svaret ofa.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-01-04 23:24

Fandt du ud af det??

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 09-01-04 17:31

Hej ofa
Jeg har ikke rigtig fundetud af det men, jeg har lige investeret i brænderprogramme nero 6 og det ser ud til at det løser en masse og ikke nok med det??? så har programmet en masse "sidegevinster" i form af mange andre nyttige ting so er meget brugbare for os som leger med video, smalfilm og audio m.m.
Så siderne her har virkelig sat mig igang med min hobby. Tak for det