/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
nero burning
Fra : grausen
Vist : 356 gange
150 point
Dato : 07-01-04 01:05

hejsa
jeg skal brænde en cd i nero burning, men den kan ikke være der. Der er en pause mellem hvert nummer på 2 minutter og jeg mener at have hørt man kan lave den pause mindre, er der nogen der kan hjælpe med hvordan man gør det.
på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 160 point
Dato : 07-01-04 01:23

Mener du ikke 2 sek. ???
Hvis det derimod er sat til 2 min (kan ses i kompilations/optage-vinduet) dobbeltklikker du på filen og så popper den en boks op, hvor du kan indstille pauselængden.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-01-04 01:30

ups jo det var 2 sek, er der så ikke noget man kan gøre?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-01-04 08:00

Vi har ofte haft samme problem her på kontoret.
Derfor køber vi normalt 90 min / 790MB CD-R istedet for de almindelige 80min / 700MB.
Du skal ikke forvente, at du kan købe dem i almindelige forretninger, men de fleste kontorforsyninger har dem. Nu køber vi 100 stk. af gangen, så normalt skaffer de dem hjem. Jeg kan ikke give dig den rigtige pris, idet vi er fritaget for afgift på CD, men ved 100 stk. er vor pris kr.: 5,05 pr. stk excl. moms, incl. plastik etui.

mvh
jms

Kommentar
Fra : kjho

Dato : 07-01-04 09:29

I min nero version 5.5.10.40 kan man når man åbner express: mere: konfigurer: ekspertfunktioner: få nero til at overburn. (ADVARSEL) der er den hage ved det at det kan koste din cd-brænder. Læs omhyglig hvad der står.
KH

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 07-01-04 12:24

et andet alternativ er at investere i en dvd-brænder.

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 07-01-04 13:56

Tak for svaret catbody.