/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Problemer med ASUS A7N8X-X - SOCKET-A
Fra : mugge302
Vist : 264 gange
50 point
Dato : 06-01-04 08:27

Hej...

Jeg købte i går et ASUS A7N8X-X - SOCKET-A bundkort. Jeg fik sat det til og der var reaktion da jeg tændte...MEN der kom ikke noget frem på skærmen. Jeg læste så videre i manualen, og fandt ud af at AGP-porten kræver 1.5volt. der står meget tydeligt at man skal sikre sig at grafikkortet er på 1.5 volt. Er det noget nyt der er kommet eller er det standard for grafikkort??? For der kom ihvertfald ikke noget billede frem.

Håber I kan hjælpe.

Mvh.
Bjarne Christensen

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 09:54

Siger den nogle bip lyde ?

Kommentar
Fra : mugge302

Dato : 06-01-04 11:41

Nej den starter kun lige op... blæseren køre, men man kan høre at den ikke kommer helt ind i windows... harddisken køre kun lige i starten, og så bliver der ellers stille.... kun blæseren man kan høre...

Kommentar
Fra : lally

Dato : 06-01-04 14:10

Hvad med ram'ene... tjek om de sidder ordenlig fast!!

Kommentar
Fra : mugge302

Dato : 06-01-04 15:13

Det gør de osse.... der er ikke noget der... Men har hørt noget om at der er nogle ram der ikke kan sammen med det bundkort!?!?!?!? Kan det være fordi jeg måske er kommet til at knække noget af processorkernen af??? Men i så fald ville den da bare overheate ikk?? og starte men blive sfor varm... køleelementet er overhovedet ikke varmt...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-04 18:39

Hvis du er kommet til at knække noget af processoren, så kan du godt regne med at problemet er der. Man skal være utrolig forsigtig når man monterer køleren. Så jeg er sikker på at det er i processoren de problem er, uanset hvor lidt der er knækket af. Har du evt. en anden processor du kan prøve.

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-04 18:42

Rettelse til 3. linie.

processoren der er problemet, uanset osv.

bentjuul

Kommentar
Fra : mugge302

Dato : 08-01-04 08:41

Jeg har tjekket processoren da jeg tidligere har haft det problem.... jeg har midlertid fundet ud af at det var AGP-porten som der var intakt... det var hvad både jeg og forhandleren fandt frem til.

Men jeg siger mange tak for dem der havde tid til at komme med nogle bud....TAKKER!!