/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brænder brændt sammen???
Fra : notatoy
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 05-01-04 15:34

Hvis jeg vil fx. brænde en cd og sætter den i som sædvanlig analyserer den først cdèn, og derefter "brænder" den cdèn... Det vil sige det gør den jo ikke for det er den originale cd der sidder i, men den (altså brænderen) gør som om det er det den gør.
Analyserer
Siger god for cden kan brændes
Starter brændingen
Afslutter brændingen

Jeg bruger nero, og det har hidtil virket upåklageligt. Hvorfor er den pludselig underlig?
Efter den har analyseret cdèn vil pcèn have jeg skal Save Image files, og foreslår selv at gemme i dokumenter. Det har den ikke gjort før, kan det være derfor den ikke vil brænde? Og hvis ja, hvordan får jeg brænderen til igen at blive "normal"?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-04 15:40

Hej Notatoy

Jeg tror at du der oppe, hvor du skal vælge brænderen er kommet til at vælge "image". Prøv at vælge din brænder igen istedet for image recorder

mvh srhansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-04 15:41

Prøv at kigge i menuen på Nero.
Kig på optager (Recorder)
Se efter om den er sat til Image Recorden hvis den er så vælg din egen brænder.

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 05-01-04 15:48

Tak begge to, det ser ud som det virker.
Jeg kan vist ikke give pointene til jer begge, så srhansen får dem da han var et minut hurtigere. Men 1000 tak begge to for gode og hurtige svar.
Hej fra Notatoy

Godkendelse af svar
Fra : notatoy

Dato : 05-01-04 15:50

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-04 16:14

Selv tak! Du håndterede pointene helt rigtigt.