/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trådløst headset i stereo?
Fra : dbl
Vist : 238 gange
50 point
Dato : 04-01-04 16:50

Hej derude i Internetland!
Er der nogen der ved om man kan få et trådløst headset i stereo?

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-04 18:03
Kommentar
Fra : dbl

Dato : 04-01-04 19:18

Tak for det, så skal jeg bare lige have en computer der kan bruge Bluetooth

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-04 19:22

Har du ikke USB?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 04-01-04 19:43

Jo jeg har USB, men hvorfor det?

Har lige kigget lidt på det headset, og udfra hvad jeg kan læse er det ikke i stereo
http://www.logitech.dk/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/details&CRID=1632&CONTENTID=7010

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 04-01-04 19:44

Hov jeg ved ikke hvorfor hele linket ikke kom med, men vi prøver da bare igen.
http://www.logitech.dk/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/details&CRID=1632&CONTENTID=7010
Og hvis det ikke virker må du jo bruge "klip & set ind"

Mvh.
dbl

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-04 20:11

Nej den var vist ikke i trådløs, men prøv dog at søge på www.google.dk meget af det du finder er til telefoner, men med en hurtig søgning syntes jeg at det begyndte at lugte lidt dyrt med trådløs.
Jeg ved at det kan fås med almindelig jackstik til tv og radio.
Gad vide om denne er i stereo, mon ikke. http://netbutikken.coop.dk/merlin/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=35&dept%5Fid=134&pf%5Fid=4021290

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-01-04 08:40

Hej BjarneD!
Ja de er vist i stereo. Men det er jo ikke et headset :-/
Det jeg forstår ved et headset er stereo høretelefoner med mikrofon på, og så skal det hele være trådløst. Jeg har set mange af dem i mono, men ikke nogen i stereo.

Mvh.
dbl

Godkendelse af svar
Fra : dbl

Dato : 30-05-04 20:16

Tak for at du prøvet at hjælpe mig BjarneD.
Men der sker vist ikke mere i dette spørgsmål, så jeg lukker det.

Mvh.
dbl