/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD brænderpogram
Fra : boye
Vist : 554 gange
500 point
Dato : 04-01-04 16:01

Jeg har købt en DVD brænder og pogrammet CLONE DVD,dels fordi det er på dansk og fordi det hele foregår i eén arbejdsgang.Desuden har jeg Creator 6.Problemet er at den ikke brænder en jamrende fis på
dvdén.Jeg har fået forklaret det engang hvor det ikke var aktuelt,men har set at flere har refereret til CLONE DVD her,der skulle være noget med en kode.Gider en fortælle på dansk hvordan??
Mvh Boye

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 16:05

prøv og kikke her http://www.sikkopi.dk/

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 04-01-04 16:16

hvad med Roxio Easy CD & DVD Creator 6.0 Platinium
http://www.roxio.com/en/products/ecdc/index.jhtml

kan købes over nettet til en pris af kr. 616,- hos http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=207000UK

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 04-01-04 16:16

prisen skulle være kr. 516,-

Kommentar
Fra : boye

Dato : 04-01-04 16:26

Det er ROXIO EASY CD -DVD Creator jeg har install,men brugen af det er ikke den største
Mvh Boye

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 510 point
Dato : 04-01-04 16:30

Desværre er du nød til at købe ANY DVD hos de samme som CLONE .Den installerer du,den kører i baggrunden,(du kan slette ikonet)Husk at konfigurere den .Og så er det faktisk bare at lave en mappe f.eks på skrivebordet,kald den FILM el andet.Afhængig af størrelsen på HD,skal du huske at slette efter kopiering
Første billede vælger du hvilken kopi du vil lave,jeg bruger selv den øverste,der fravælger du det du ikke mener du vil have.
Næstøverste og nederste fremgår det af teksten
Andet billede der finder du dit DVD drev og vælger mappen VIDEO_TS,nu til/fra vælger du
Tredje billede viser det du har valgt
Fjerde billede finder du mappen på skrive bordet-----kør

Når indlæsningen er færdig lukker du vinduerne ned,dobb klikker på film ikonet ,og Creator brænder.Prøv de første gange med en RW så går du ikke helt galt i byen
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 04-01-04 16:55

Tag og skift til nero 6.0 ultra edition. Det er abselut det bedste program til jobbet. :)

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 04-01-04 17:01

Ja... brug Nero 6.0 http://www.nero.com/en/index.html

Kommentar
Fra : boye

Dato : 04-01-04 17:35

Jeg ved ikke om i er på provision,eller om det er alm ,på et spgm at reklamere for et andet pogram,jeg har som CD brænderpogram købt (desværre)NERO og syntes absolut det er forvirrende og hovedløst,desuden kommer jeg fra landet og er en årgang hvor der ikke blev lagt vægt på sprog,jeg har gennem tiden ledt efter billedredigeringspogrammer--brænderpogrammer og andet på dansk.Nu har OFA på 10 linier fået et dansk pogram til at virke ,nu er der bare et par justeringer.Er det virkeligt så vigtigt at
promovere sig ,selvom der bliver spurgt om et pogram i ikke har kendskab til.Har i selv prøvet det?
Boye

Godkendelse af svar
Fra : boye

Dato : 04-01-04 17:37

Tak for svaret ofa.
Jeg mangler lige et par justeringer,men nu er der da billed og lyd,
Mvh Boye