/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
spørsmål til B's Recorder GOLD5
Fra : grise_bassen
Vist : 268 gange
50 point
Dato : 04-01-04 13:06

jeg har købt en dvd brænder hvor B's Recorder GOLD5 hørte med er det muligt at brænde dvd film som er copy sikret med B's Recorder GOLD5??

og hvis ikke hvad for et program skal man så bruge og hvor kan man hente det??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-01-04 16:29

Nej det kan du ikke med det program!

Prøv at gå ind på
http://www.dvdrhelp.com/
Der er mange gode guider til hvordan du brænder DVD!

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-04 12:55

Hej

Nej som tedd skriver, kan du ikke benytte dette program.

Du er nød til at benytte CloneDVD og ANYDVD:
http://www.slysoft.com/da/support.html

Husk at du kun må tage backup af dine egne skiver.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : grise_bassen

Dato : 05-01-04 14:30

det er mine egne dvd
CloneDVD og ANYDVD:
http://www.slysoft.com/da/support.html
virker på min dvd afpiller men hvorfor virker den ikke på min vens

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-04 20:25

Ok så burde det nok virke! Er det en stationær dvd afspiller eller en dvd afspiller på computer?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-01-04 21:38

Hmm. det har jeg ingen ide om. Det mest sandsynlige er at din vens dvd-optager ikke er med i listen over de brændere programmerne understøtter endnu. Du bliver da nød til at vente på en opdatering.
Bemærk at man benytter brænderen til både at afspille og optage med.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : grise_bassen

Dato : 06-01-04 13:07

det er en stationær dvd afspiller som er forholdsvis ny

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-01-04 13:35

Hej igen

Så kan du ikke, fordi programmet der læser kopibeskyttelsen ligger i dvd-afspilleren. Any-DVD gør at computere ikke ser/læser copibeskyttelsen, men det kan man jo ikke på en stationær dvd-afspiller, da man jo ikke har mulighed for at afspille programmer på dem.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-04 17:02

Det er ikke alle dvd afspillere der kan afspille dvd +/-

Godkendelse af svar
Fra : grise_bassen

Dato : 06-01-04 17:52

Takker