/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
EVE: Online siger Audio hardware acceler~
Fra : Surf
Vist : 428 gange
40 point
Dato : 03-01-04 08:12

jeg ved ikke hvor jeg skulle gøre af det her spørgsmål

hver gang jeg starte EVE: Online fået jeg den her besked her

Audio hardware acceleration not detected
The sound system will use only software channels until you get at least 12 hardware channels to work on your computer.

Please make sure you have correct audio drivers installed.

så hvad betyder det. og hvordan detected man sit lyd system var

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-01-04 17:33

Download aida her!
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Når du har indstalleret det kan du gå ind under PC og opsumering og der skulle gerne være et link til dit lydkort, hvor du kan downloade den rigtige driver!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-01-04 19:20

ja den er god med dig. min lydkort er et AD1980 SoundMAX. SÅ KOM LIGE IGEN DU

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-01-04 01:10

Øh??? For det første skriver du ikke i dit spørgsmål hvilken lydkort du har. Jeg er ikke synsk!
For det andet betyder den meddelse at du ikke har de korrekte lyddrivere eller at dit lydkort ikke har hardware lydkanaler!!
Der kan Aida hjælpe dig med et link til driverne!

Jeg prøver på at hjælpe dig så jeg kan sgu ikke rigtig se hvad jeg skal bruge din forargede kommentar til!

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 17:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål