/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock Ericsson T610
Fra : Denpete
Vist : 413 gange
10 point
Dato : 03-01-04 01:02

Findes der en måde at få unlocked sin T610 via nettet?

VH
Denpete

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 03-01-04 01:50

Prøv at gå ind på Sonny Ericssons hjemmeside,der mener jeg du kan få svaret,jeg har en magen til.
medvh.jyttejo

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 20 point
Dato : 03-01-04 02:12

www.dkunlock.dk kan du finde en der kan låse den op. Og måske lige i nærheden af dig

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 03-01-04 03:17

gå eller ring til forhandleren,og få simkort låsen til at åbne med,de plejer at sende den til en,jeg har gjort det med flere af mine tlf.oner.og det har været næmt nok.

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 03-01-04 10:40

Hej jyttejo..
Kan ikke finde løsningen på Ericsson's hjemmeside og at få forhandleren til at unlocke/sende kode, det vil koste kr. 500,-, da det er en tlf. købt med abonnement som først udløber om ½ år.

Jeg tænkte blot, at der var telefoner der kan unlockes med en alm. kode man kan taste ind, og så er der andre tlf. der skal til en 'professionel unlocker' .
Det kunne være en eller anden vidste om man kunne klare ærterne selv med en t610

VH Denpete

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-01-04 12:12

Jeg har set noget med at den kan unlockes via mail på min tur rundt på nettet efter lir til min egen t610. Men den eneste ledetråd jeg kan give dig lige nu er at søg på www.google.com efter det. Kan hellere ikke huske om det var gratis. men jeg hjælper dig lige med at søge det igen da en af mine venner også lige har fået en t610 og gerne vil have den låst op.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 03-01-04 17:30

Er du ikke bange for ar gøre noget ulovligt,du skulle have købt den uden abbonnement,så du altid selv kan bestemme hvad tele selskab du vil bruge,og da kan jeg forresten anbefale Telmore.
Mveh.jyttejo.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-01-04 23:46

det er faktisk fuldt lovligt at fjerne en simlås. Der findes simpelthen ingen lovgivning på netop dette punkt, og Telestyrelsen har ikke planer om at ændre på dette.
Det kan der læses mere om her http://www.dkunlock.dk/hvaderun.asp og her http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=8494

Jeg fandt ikke nogen steder det var gratis. Så du må nok punge ud

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 04-01-04 01:12

Ok Copycat - tak for hjælpen alligevel...

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 04-02-04 00:46

At unlocke din mobil skulle altså ikke være noget problem. Jeg fik det gjort 3 dage efter jeg købte min. Jeg måtte godt nok betale 150 .- men jeg synes det var godt givet ud!
Jeg brugte selv et firma der ligge i Århus og det tog 5 min
- jeg kørte jo bare lige forbi og så var det ordnet!!!
Men du kan helt sikkert finde et sted i nærheden af dig, og bare rolig de skille IKKE tlf. ad. Den for et kabel op i enden også så er den klaret!

Godkendelse af svar
Fra : Denpete

Dato : 04-02-04 09:26

Tak for svaret copycatDK.