/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
IBM pc
Fra : notatoy
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 02-01-04 10:48

Hej.
Jeg har købt en brugt IBM pc. Jeg vil gerne have installeret et USB front panel i den, men mit problem er at der umiddelbart ikke er plads til at installere mere.
Kabinetforsiden er 2-delt, første del kan åbnes ved et let tryk (og det er så her der er fyldt op), men jeg ville da mene at der burde være plads til mere. Hvordan får jeg det nedeste stykke af uden at bruge vold og ødelægge det? Der står netvista på hvis det hjælper nogen....
Notatoy

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 12:50

er du sikker på dit bundkort understøtter det?? jeg mener ikke der er stik på dit bundkort til dette
jeg ville nok smide det i pci slot og have usb bag på
mvh granslam

Kommentar
Fra : alka

Dato : 02-01-04 14:09

Til lykke med din IBM'er.
Netvista er modellen og foran neden for CD drevet har du stående et nr. Det nr. viser bla. hvilken CPU der er i maskinen. Du kan finde mere herom inde på en af IBM-hjemmesiderne. Der er ikke plads til noget foran og hvis det er en af den smalle maskiner - ca. 45 cm i breden er der ikke USB på bundkortet. Har du plads inden i, så ville jeg også vælge et PCI slot og så usb bag på.
Er det en nyrere netviste, ca. 60 cm bred, så er der USB på bundkortet, men så burde porten også sidde bag på maskinen. Alt er intregretet i bundkortet.
Hej fra alka

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 14:35
Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 14:36

så skal du bare sætte flueben i pci
mvh granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:16

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam