/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
.Avi --> .mpg ????
Fra : NegoZatoR
Vist : 516 gange
15 point
Dato : 01-01-04 23:51

Hvis man har en film i .avi format.. hvad gør man så for at få deni .mpg format... evt. program til at lave den om?
findes der Evt. program til at få film til at fylde mindre.. ( klippe rulletekster o.a. fra ? )

Eks. Rush Hour 2.avi --> Rush Hour 2.mpg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-04 01:03

Du kan da også få drivere til at understøtte avi i mediaplayer hvis det er problemet ellers må du søge et konverteringsprogram på google Mvh SUNE

Accepteret svar
Fra : KINGPIN_DK

Modtaget 15 point
Dato : 02-01-04 01:05

Hejsa....

Prøv at læs det her svar jeg har skrevet.....
http://www.kandu.dk/dk/spg/15209

....og et udemærket program til filmeditering/redigering, kunne være ulead videostudio (bruger den selv)

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 02-01-04 09:12

Mange Tak for svaret KINGPIN_DK.