/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Navn til min klinik?
Fra : Patriar
Vist : 2318 gange
170 point
Dato : 27-12-03 19:33

Er der nogen der har et forslag til hvad jeg skal kalde min klinik?
Jeg er uddannet akupunktør.

Jeg tænkte lidt på akupunkturklinikken.

er det godt nok?

Eller er der et rigtigt godt forslag til en værdi af 150 point

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 27-12-03 19:34

den gylnde nål

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-03 19:45

"Klinisk akupunktur" (fortæller at det ikke er noget "hjemmenoget" )
tekst lige under "udd. Akupunktør" (fortæller at det er seriøst)
Emesen.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 27-12-03 19:48

akupunkturklinikken den gylnde nål

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-03 19:56

Eller
"Klinik for akupunktur" (fortæller stadig at det ikke er noget "hjemmenoget" )
tekst lige under "udd. Akupunktør" (fortæller at det er seriøst)
Emesen.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 27-12-03 22:11

AKUPUNKTØRKLINIKEN "DE GYLDNE STIK" Husk: at skrive udd. akupunktør.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-03 22:50

Jeg synes, at dit eget forslag >Akupunktørklinikken< er rigtig godt.
For det siger jo kort og klart og uden dikkedarer, hvad det handler om.

Og så er domænet >akupunktorklinikken.dk< oven i købet ledigt
inde hos DK Hostmaster.
Hvis jeg var i dit sted, ville jeg fluks fare ind og bestille det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-03 22:58

Du kan ikke bestille domænenavn hos DK Hostmaster, men det kan du gøre
hos det webhotel, du vil bruge.
Dette er både meget billigt og har et rigtig godt rygte: http://www.cliche.dk/

Så nu mangler du bare at få lavet hjemmesiden.
Ja, for jeg går da ud fra, at du skal ha' sådan en.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-03 23:02

PS! Jeg ved godt, at du havde tænkt dig navnet >Akupunkturklinikken>
men det domænenavn er desværre ikke ledigt.
Men >Akupunktørklinikken< er da også godt.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 27-12-03 23:30

Det er heldigvis mig der har købt det for en sikkerheds skyld for nogle år siden.

Jeg har en masse navne med alt muligt mærkeligt

Kommentar
Fra : grow

Dato : 27-12-03 23:34

Hvad med Nålestedet ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-12-03 00:38

"Klinik for moderne Akupunktur"

Godt til alle

bentjuul

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 01:51

Markedsføringsmæssigt skal man tænke på korte navne. Lange navne glemmer mennesker i almindelighed. Vi arbejder med markedsføring / reklame/ firfarveprint / tryk her på kontoret, og navne og logoer, er faktisk det sværeste, man kan forstille sig.
Mange er bange for NÅLE, så måske skulle man skjule dette lidt. Normalt får vi jo penge for at finde på navne og logoer, men aligevel vil jeg dog komme med et par forslag.
Hvad med: AQSERV
eller: AKUSERVICE
eller: AQSERVICE
Nej nu stopper jeg
MVH JMS

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-12-03 02:04

AkkupunktNålen eller AkkupunktørButikken eller Akkunåleplejen eller Prof akku klinik v. Patriar udd Akkupunktør VH SUNE

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 28-12-03 02:19

UpS RELLOM....

Jeg tog fejl. Det var åbenbart alligevel ikke et af de navne jeg fik købt((((

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-12-03 02:24

>>jms
Jeg enig i at det ofte til firmaer kan være en fordel med korte navne, men når det er en klinik der henvender sig til hvem som helst der har brug for behandling, er det mest vigtige at navnet er forståeligt. Folk der har brug for eller er blevet behandlet, vil ikke glemme navnet.
F.eks. dit forslag "AKUSERVICE" kunne nemt misforståes til noget med batterier og så mener jeg iøvrigt ikke man skjule nåle, det er jo den behandling folk søger når de vil behandles med akupunktur.

bentjuul

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 28-12-03 06:32

"HelsePunktet" selvfølgelig - >>Helse<< er positivt værdiladet og >>punktet<< stedet det udspringer fra...

Kommentar
Fra : 25

Dato : 28-12-03 13:00

DEN HEALENDE AKUPUNKTØRKLINIK

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 13:13

Vi havde lidt juleforkost i går, så
Men alligevel, navnet er meget viftig, og mange gange det sværeste. Logoet er nemmere, fordi det ofte udspringer af navnet.
Men held og lykke med din nye klinik patriar.

mvh
jms

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 170 point
Dato : 28-12-03 13:55

Det vigtigste er ikke et "godt" navn, men et navn man "automatisk" finder, hvis der er behov for en sådan behandling. Og da det ikke er en "tatovør" men "akupunktør", må der ikke herske tvivl om, hvad det er man finder frem til.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 28-12-03 16:54

Tak for svaret emesen. jeg tror bare jeg vil informere folk om hvad det er, og ikke satse på et for "smart" navn...

Tak til alle andre også, for de gode forslag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 16:58

Selv tak - held og lykke med dit forehavende.
Emesen.