/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Asus A7A266 Jumper problem
Fra : bredum
Vist : 495 gange
22 point
Dato : 15-03-02 14:03

Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan man sætter Asus A7A266 jumper til en AMD 1700+ CPU???? har sat dem som i manualen, men den vil ikke starte op...

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 22 point
Dato : 15-03-02 20:13

Har du checket at RAM-kredsene sidder som de skal og er hurtige nok til at følge med ?
Har du også checket at RAM og CPU kører med samme klokfrekvens, da de ellers ikke kan køre sammen og maskinen sikkert vil fryse under opstart.
Det kan også være din BIOS der er sat forkert op, så slå alt fra og se om den med "konservativ opsætning" vil boote op og køre stabilt...
Ellers ville jeg kigge på ASUS hjemmeside og se om der evt. lå en BIOS opgradering, da dette nogle gange kan løse disse problemer.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-03-02 07:53

A7A266 understytter så vidt jeg ved ikke XP processer. Det gør derimod
A7A266-E.
Correct me if im wrong

pedder

"bredum" <bredum.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:t8mk8.2446$FT.118727@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan man sætter Asus A7A266 jumper
> til en AMD 1700+ CPU???? har sat dem som i manualen, men den vil ikke
> starte op...t problemer som man har på biler.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-03-02 15:23

Det tror jeg heller ikke det gør. Men mit A7A266-E fungerer fremragende med
en XP1700+!

--
Martin K