/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Svin dig selv :)
Fra : Toupie
Vist : 369 gange
500 point
Dato : 26-12-03 16:09

Nu er året ved at gå på held og med et kort tilbageblik på året der gik på Kandu, har der været en del skænderier, mindre pæne ord og ”humoristiske” indfald.
Heldigvis har der også været mange sjove, herlige og specielt lærerrige indlæg og mange har fået den hjælp de havde brug for, incl mig selv og det takker jeg for

Lidt før jul fik jeg, i en anden tråd af vide at, >>jeg pudsede glorien<< og det fik gang i mine små humørbobler og jeg fik ideen til denne tråd

Det er så nemt at fortælle andre hvad de gør forkert, men hvor mange har egentlig humor og selvironi nok til, at svine sig selv??? ……..offentligt

Benyt tråden og få din indre svinehund frem i lyset og……………svin dig selv

Mit svine indlæg:
Jeg er livsfarlig på de danske veje, jeg er den bilist som alle hader. Det er helt utroligt, jeg kun har lavet én skade på 18 år, for jeg ryger i bilen og det hænder der ryger en glød. Jeg snakker i mobil….selvfølgelig uden headset – jeg køre altid for stærkt, hvis det kan lade sig gøre, men værst er det om vinteren hvor jeg køre med sommerdæk………der burde simpelthen være Toupieforbud på de danske veje……men hvis nogen spørger mig, er jeg selvfølgelig den perfekte bilist

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-03 16:57

Toupie!
Det er et bunduretfærdigt spørgsmål.
Jeg har ingen fejl og gør ikke noget man ikke må.
I kortspil med mine børnebørn snyder jeg aldrig, når jeg vinder.
Så hvordan skulle der være mulighed for mig, at skrive sådan et svinéret indlæg.
Men jeg kender mange som godt kunne skrive et svine-indlæg.
Emesen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 17:09

Emesen

herlig humor

// Toupie

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 17:16

jeg piller næse

Manse9933

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 17:17

Emesen

Jeg kan se, at jeg glemte at skrive, at den der kommer med det bedste svine-indlæg får 500 af de gode, så prøv igen

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 17:19

Manse9933

Aaaaaddddd bvaddddd
men det gør de fleste vel, så spørgsmåler er HVOR???

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-03 17:20

Jeg forsøger ikke at score point - er bare ked af, at det er for svært.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-12-03 17:21

Okay, så må jeg hellere gå til bekendelse:

Jeg har engang kørt på cykel med en defekt baglygte.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 17:22

Den sidder midt i hovedet,der piller jeg,altså lugte klumpen.
Manse993

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 17:26

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 17:29

Manse9933

Tænkte mere hen i retningen af om det var på gaden eller hjemme på badeværelset

Rellom:
Du da vist en værrere en

Emesen:
Skal jeg stille et, der er nemmere .-D

// Toupie

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 17:38

nej,jeg kan ikke tage den af,den sidder altså der hvor den sidder sikke en tanke,at jeg skulle pille den af for at pille den ud på gaden for at pille den.
Du er mystisk,jeg bliver helt bange,når du kommer med sådan nogle tanker

MaMamaMannseSEse999993fire stykker.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-12-03 17:39

Jeg lyver altid

Ram

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 510 point
Dato : 26-12-03 17:40

Jeg har dæleme lavet så mange svinestreger i mit liv, at alverdens kandu point ikke er nok. Nu interesserer point mig heller ikke, så skide med dem. De svinestreger jeg laver, er nu altid ment humoristisk, og ikke for at såre mine medmennesker. Men mange gange, synes ofrene nu ikke det er så sjovt.

Men jeg vil fortælle om en af dem.
For år tilbage, havde jeg et ejendomsmæglerkontor. Vi fik en ny medarbejder, lidt ældre, men dygtig mand. Han havde ikke arbejdet med computere før, så svinestregen blev planlagt. Vi installerede Norton PC Anywhere (så man kan fjernstyre en pc). Manden satte sig til skrivebordet, og en sekretær (som var med i svinestregen) skulle vise den stakkels mand hvordan den virkede. Jeg sad et stykke derfra, med fjernstyring på hans computer. Sekretæren fortalte ham elementære ting, og han kikkede interesseret på skærmen. Sekrætæren sagde til ham, at en computer kan alt. Man kunne bare snakke til den, og den gjorde altid som befalet. Manden var selvfølgelig skepsis som bare Fa....
Sekretæren sagde "PC vil du åbne word" og musen åbnede selvfølgelig word. Manden var lidt rystet. Så begyndte Word at skrive: " God dag Peter, og velkommen til firmaet. Fin blå skjorte du har på i dag, har din kone Bente strøget den. Hvordan går det med din nye bil, vil du svare mig" ... Manden var meget rystet, men efter en vink fra sekretæren begyndte han at svare computeren. Så vi havde en længere samtale. Alle var bagefter flade af grin, undtaget var dog den stakkels mand, men han kom dog over det (efter mobning et års tid)

Se det var blot en enkelt svinestreg.

MVH
JMS
Forøvrigt er jeg påståelig, stædig, super optimist, og fyldt med fis og ballade. Det er der vist flere her der har stiftet bekendtskab med.
Glædelig nytår til alle svinehunde her

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 17:40

Manse altså

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 17:44

Ram2:
Dét vel lyv?????

Jms:
At I dog kunne nænne det, stakkels mand .....men jeg kunne nu nok også have fundet på det

// Toupie

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-12-03 18:44

Dér hvor jeg boede før, havde jeg nogle hadenaboer. Spørg mig ikke hvorfor det var sådan, men sårbar som jeg var, da jeg flyttede ind lige efter skilsmissen, så fik de mig til at tude mere end én gang.

Lejlighederne var noget gammelt skidt, og en søndag-omkring midsommer-, da jeg ringede til min mor som jeg plejer hver søndag, -da var der kludder med telefonen. Da vi havde talt sammen i kort tid, kom der pludselig to nye stemmer på linien. Og jeg kunne genkende stemmen fra konen "next door". -Jeg tror, at vi skændtes i over en halv time om, hvem af os, der skulle lægge på, så de to andre kunne fortsætte deres samtale. Jeg kan være enormt stædig og påståelig, hvis det passer mig. Og så opgiver jeg aldrig!
Jeg vandt!!! For jeg begyndte simpelthen at skråle "Midsommervisen" for fuld kraft, -på sjubbernes melodi...Klik, klik blev rørene lagt på, og min mor og jeg kunne afslutte vores samtale.

Nabomanden fik jeg også ram på en dag kort tid efter, jeg var flyttet. Blandt mange andre usympatiske egenskaber var han også racist. På lidt afstand så jeg ham gå mumlende og snerrende forbi en telefonboks, hvor der stod to store, brede kulsorte negre. Den største af negrene sprang ud efter ham og råbte: "Hvad sagde du?!!" - Og min idiotnabo vendte omkring og havde åbenbart tænkt sig at gå i yderligere dialog. Jeg fistrede hen og rykkede den store neger i ærmet og hviskede meget højt op i retning af hans øre:" I skal ikke tage jer af det... Han er lidt bims oppe i hovedet" -og gjorde tegn med pegefingeren. "Er det virklig rigtig??" sagde negeren. "Ja" sagde jeg højt. "Jeg ved det, for jeg har været hans nabo". Min nabo så ud som om han var ved af eksplodere og drejede hvæsende om på hælen og gik. Da han 10 minutter senere fik øje på mig ovre i Netto, da hvæsede han igen. Og igen måtte jeg bare lave små cirkelbevægelser med pegefingeren ud for tindingen, når folk kikkede forskrækket fra ham til mig... Naboen forsvandt ret hurtigt ud af butikken igen... --Jeg kan godt være ret ondskabsfuld.

Og så piller jeg osse næse..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-03 19:20

Nå - men så jeg vel hellere til det.
Jeg snorker temmelig kraftigt (har jeg hørt) [hør]
Jeg er forfærdlig god til at krybe/snakke uden om alle former for arbejde.
Jeg er rigtig god til at drille andre, men kan ikke tåle det selv.
Jeg kan ikke tåle at tabe i spil, men det ved de andre godt, så det gør jeg ikke.
Jeg har en dårlig vane, at stå for længe foran spejlet - og beundre
Jeg forventer altid min kones mange rosene ord.
Jeg stjæler andres lykke, ved at glædes på deres vegne.
Jeg er desværre ikke så selvcenterende, som jeg har været.
Emesen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-12-03 20:02

->Toupie
Jeg beder dig-----lav en tråd vi andre også kan være med i

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 20:21

Birgitta:
Ja, indimellem MÅ man bare være stædig

Emesen:
Seee du ku jo godt

Dabj:
.-D tror sagtens du kan finde på noget, hvis du tænker dig godt om
-----------------------------------------

Kun den der indrømmer sine fejl er perfekt

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-03 20:23

Jeg ville da gerne indrømme mine fejl...........hvis der var nogen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 20:25

lige mine ord

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-03 20:59

Nu vil jeg drømme om de andres fejl..............

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 26-12-03 21:16

kommentar !!!
Jeg sidder lige og spiser........
la

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 26-12-03 23:45

nåmen jeg vil gerne svine mig selv til fordi jeg sviner andre til når de sviner mig til. som et voksent menneske burde kunne danne et mentalt filter, men gør det ikke - sikkert fordi jeg ikke vil. desuden bruger jeg som forsvar, at de færreste gør det, og jeg ville sikkert blive svinet til af dén grund - så det vil jeg også svine mig selv til for.

og så skal jeg også lige svine mig selv til fordi jeg ader min tro på det gode i mennesket sive væk. ok, er der jo nok en grund til, men som et voksent, oplyst og generelt intelligent menneske, burde jeg kunne se bort fra de dårlige elementer menneskeheden også opfostrer, trække på skuldrene og sige "sådan er det nu engang"

nåja, så er der mine dårlige vaner (rygning og den slags), mit sortsyn og pessimisme. hmm. tror jeg holder for denne gang

Toupie:

ehm, kan du bestemme dig? er det 50 eller 500??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 00:07

Nocturnal_Mind

Det kan man da kalde at svine sig selv

Det er klart 500 af de gode, men hvis nu alle de humoristiske kandu brugere var på juleferie, ville jeg ikke starte med de 500 - men det er de heldigvis ikke

Der er faktisk ret mange humoristiske brugere herinde og det har jeg kun ros og respekt for

// Toupie

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-12-03 12:24

jeg er alt for pæn og sød og rar og har aldrig lavet noget væmmeligt.....

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-12-03 12:32

<<skingur
Hvorfor har vi ikke en undskyld smiley ????
Jeg skulle bruge en i går / i dag
Forøvrigt godt

mvh
jms
nb. undskyld toupie, men det har lidt med min svinehund at gøre

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 14:35

Jms

Det er helt i orden har tidligere fået af vide at man ikke "ejer" tråden bare fordi man har oprettet den, og at alle reelt kan skrive hvad de lyster
Dette er dog INGEN opfordring

// Toupie

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 15:09

Hej Toupie

Når vi allerede er igang med tråd 2, skal denne så vare lige indtil Påske....?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 15:37

Hej Henrik

Det var da ellers en god idé

Den anden tråd bliver snart lukket og så må vi jo se hvorlænge vi kan holde gang i denne

// Toupie

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 27-12-03 17:36

hmm at dømme af oplægget må denne tråd jo ende til nytår det er lig'som lidt oplagt med det oplæg

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 23:11

Hmmmm.....det ser ikke ud som om der er flere Kandu brugere der har kunne finde den indre svinehund frem men jeg takker alle for deres deltagelse og herlige humor Jeg har virkeligt moret mig og håber I har det samme. Håber også, at vi i det nye år vil få mange sjove timer sammen

Tråden bliver først lukket i morgen, når jeg engang har truffet det svære valg om point-givningen

Men tak for dette år og godt nytår alle
// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 23:28

<<toupie
Godt nytår herfra
JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-12-03 23:32

Nu syntes jeg lige jeg vil komme med en ærlig beskrivelse af mig selv.

Jeg er altid flink mod andre.
Jeg kunne aldrig finde på at sparke min gamle mor.
Jeg elsker alle her på kandu.
Anders Fogh Rasmussen er den bedste statsminister vi har haft i Danmark.
Jeg kunne aldrig finde på, at se på andre piger end min kone.
Jeg er et ordentlig og ryddeligt menneske.
Jeg kunne aldrig finde på at sige noget ondt om mine medmennesker.
Jeg kunne aldrig finde på at lyve.
>Toupie er den den bedste person i hele verden.

Se, hvis I tror på ovenstående, så tror I også på julemanden.

Med ønsket om et godt

Ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-03 23:39

Hva fan!!! 500 herinde og du spiste mig af med 20!!

Men du får ikke mig til at svine mig selv til! Sidste gang jeg sagde " Din store lort" til mig selv fordi jeg kom til at smide katten ud i storm og regn, efter den havde skidt på gulvet, blev jeg så deprimeret at jeg lå i sengen i 14 dage!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 23:39

Ellebye

Velkommen på svine-tråden Kan kun sige, at det er mange år siden jeg holdt op med at tro på julemanden og på at jeg er den bedste person i hele verden

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 23:41

Jms
Tak

Tedd

Ja ja godt med dig jeg sagde jo du skulle hoppe herind og hvad fik jeg ud af det???!!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-03 00:02

Min største fejl er at jeg er en stor pointhaj Toupie!
Jeg røg på din madding! hehe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-03 00:20

Du er altså sjov Tedd
men du begik den store fejl, at ville have point fra den anden tråd, så du kan ikke også få dem herfra.......ikke noget med i pose og sæk

Forøvrigt tak for kommentaren i Svin2

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-03 00:33

ØV ØV ØV!

Har jeg så virkelig som den eneste på Kandu afsløret mig som pointhaj?? Og helt uden grund! Damn!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-03 00:44

Tedd

bare rolig, det er sikkert hurtigt glemt..........når Kandu ikke længere eksisterer

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-03 12:26

Jms
Uanset hvordan jeg end vender og drejer den, er din svinestreg godtnok den værste, så det bliver dig der løber af med pointne

Godt nytår

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-12-03 12:34

Godt nytår til dig toupie
og så var det ikke engang den værste jeg har lavet

MVH
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-12-03 13:14

det var også en grimmer een JMS - den er svær at overgå