/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Easycdcreator brænder uden lyd
Fra : bog
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 23-12-03 15:54

Jeg har nu brændt 2 musikcder med easycdcreator.
men der er INGEN LYD
både på pc og på min discman

brændningen bliver uført med sussec
Jeg har brugt 2 forskelige brænde metoder
2 forskelige hastigheder

jeg bruger cdrw
easycdcreator 5
windows 98se

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 23-12-03 16:03

prøv et andet brænderprogram.. Det kan være instillingerne for easycd er forkerte..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-03 16:16

Prøv at downloade Nero. Du kan få en demoversion her.
http://www.nero.com/en/631898239148750.html
Jeg har selv haft andre problemer med easycdcreator, men aldrig med Nero. Du kan jo afinstallere Nero igen hvis den ikke virker.

bentjuul

Kommentar
Fra : bog

Dato : 23-12-03 16:27

Jeg er færdig med at bruge nero.
for at prøve noget andet.
Hvis jeg skal prøve det foregår det over netværk.
der kommernok tredje fejl og det kan blive ved

jeg har lige prøvet med burn4free og et par
procent inde i brændingen kommer en blå skærm.

Det er nok mit antivirus program der laver konflikter.
og antivirus konflikter kender jeg godt da jeg før har haft det samme problem.
Vi har før brugt easycdcreator uden fejl.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-03 16:50

Ja det er jo skidt, men jeg er lidt spændt på at høre om det er antivirus programmet der laver konflikter. Hvis du finder en løsning selv så kunne det være spændende at høre om.

bentjuul

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 23-12-03 17:04

Hvis det er filer du har hentet f.eks på KAZAAR ,er en af blokeringerne "HVID LYD" det er især på danske udgivelser.Der er ikke andet at gøre end at brænde dem først på en RW og så sortere ,de der ikke er lyd på,fra. Har prøvet med K.Larsen ,Brd Olsen,Jette Torp,så der ikke andet at gøre ,jeg var også ved at skille PCén ad
Mvh Ole

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 21:46

Er du sikker på at din diskman kan køre CDRW, mange musikanlæg kan heller ikke.
Hvorfor kan min cdafspiller så ikke?: Har du prøvet at afspille den i brænderen (Hvis den da er tilsluttet til lydafspilning)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-12-03 22:12

Pas på med at lægge Nero ind når du har Easy cd creator - de driller hinanden.
Hent evt. en opdatering hos Roxio:
http://www.roxio.com/en/support/ecdc/software_updatesv5.jhtml
Emesen.

Kommentar
Fra : bog

Dato : 24-12-03 00:00

Pallebhansen:Men discman er den nyeste af alle vores cd afspillere der kan afspille cdrw måske vores autoradio.
De første skiver bliv afspillet på min pcer
og de sidste jeg brændt tog jeg i min discman

Emesen:driller easycdcreator og nero mere hinanden end
easycdcreator og et eller andet ukendt brænderprogram

Men nu lader det at problmet er løst.
Jeg har ført uninstaleret mit antivirus program slukket min pcer i et minutter og tændte den igen.Det løste ikke åproblet og jeg unin staleret burn4free og easycddaextractor.

og brændte en skive i nero som blev udført med sussec og der var lyd på.
har nu lige brændt en skive med easycdcreator men UDEN LYD.

Kommentar
Fra : bog

Dato : 24-12-03 00:02

jeg måos hellere liuge at mit antivirus program var:antivir fuldt opdateret.

Mit sidste problem var med avg.

Hvad bruger i af antivirus programmer som ikke laver konfikter.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-04 11:58

Hej bog
Da du har løst dit problem ved at installere Nero, bør du lukke dette spørgsmål.

bentjuul

Kommentar
Fra : bog

Dato : 11-01-04 13:43

bentjuul:problmer er nu løst med at stasrste helt forfra.
Og de enes brænderprogram der er instaleret nu er :easycdcreator.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 11-01-04 14:09

Hej bog
Alletiders at du har løst dine problemer, jeg forstod bare i et af dine tidligere indlæg at du havde lavet en cd'er med succes i nero.
Men så bør du alligevel nok lukke spørgsmålet.
Fortsat god fornøjelse

bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bog

Dato : 11-01-04 14:43

Ja har haft løst problmet med nero.
Men så skete der det at i arbejde med partition magic at
mine partitioner lige pludselig forsvandt.

Og når de gør det skal man jo starste forfra.
også valgte jeg kun at instalere easycdcreator.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-04 14:56

Tak, fortsat god fornøjelse

bentjuul