/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Slæden til drev, vil ikke køre ud?
Fra : Svend.Skaaning
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 22-12-03 17:39

Hej jeg har en fejl på slæden til cd-rom. Nogle gange vil den ikke køre ud? Har prøvet og køre den ud under den computer. Det vil den heller ikke. Jeg får ingen fejlmelling. Er der nogen der har en gò ide, om hvad der er galt?

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 22-12-03 17:53

Måske er den slidt op
Det er svært, kan være mange ting.
Foran på drevet, er der en lille hul, hvor man kan stikke en kontorclips ind. Dette skal åbne drevet. Bare lidt kedelig hver gang. Måske skulle du overveje at købe en ny, eller ønske en i julegave.
Ellers virker den godt nok??

MVH
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 18:47

Undskyld jeg bryder ind Svend.Skaaning.
JMS - dette ved du noget om - http://www.kandu.dk/dk/spg/28641
Emesen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-12-03 18:53

Det er tit et program der låser drevet, hvis et brænderprogram kører i hukommelsen.
Når skuffen er ude, kan man tit komme til at smøre på drevtandhjul oppe under, der skal smøres med fedt feks. vandhanefedt, eller noget der ikke tørrer ud.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 22-12-03 18:56

<<emesen
Tak skal du ha..

JMS

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-03 08:20

Pas på med at rode for meget, da et nyt drev kan køber til

BTC 52 x CD-ROM ATAPI Intern bulk, særdeles lydløs! 129,00. prcdata.dk

Fijala

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-03 08:21
Godkendelse af svar
Fra : Svend.Skaaning

Dato : 26-12-03 16:29

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-12-03 16:33

Svend skåning
Selv tak

mvh
jms