/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
"Enheden kan ikke starte. (Kode 10)"
Fra : 10frantzen
Vist : 4180 gange
20 point
Dato : 20-12-03 16:01

Jeg har et problem med min USB-harddisk. Den har virket godt nok med denne meddelelse om at en USB højhastighedsenhed er tilsluttet en langsom hub, og at jeg skal tilføje en værtscontroller med USB højhastighed for at få maksimal ydelse.

Med da jeg startet min computer her til morgen, kunne jeg ikke se den. Når jeg gik ind i egenskaber for USB-lagerenhed fik jeg denne meddelelse "Enheden kan ikke starte. (Kode 10)" hvad er problemet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 16:02

Tyder på en hardwarefejl.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 20-12-03 16:11

Prøv at slukke og tænde for den externe ,min bøvler også af og til
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 16:15

Og se lige om USB forbindelsen er i orden.
Stikket sidder vel i.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 16:20

Her er nogle mulighedder.
HD med USB1 tilsluttet Comp med USB2 = kørsel som USB1
HD med USB2 tilsluttet comp med USB1 = kørsel som USB1
Forslag:
Tag enheden fra (luk evt. ved hjælp af ikonet nede vet uret)
Genstart comp sæt HD til en anden USB port(og tænd den)
Emesen.

Kommentar
Fra : 10frantzen

Dato : 20-12-03 17:35

Tak for hjælpen! det hjalp at slukke for den externe.